Het grote 'kleine vragen' topic

Goedenavond, de laatste tijd hoor ik Een tikkende geluid of elektrische geknetter vanachter mijn dashboard, ter hoogte van mijn kilometerteller of vermoedelijk boven mijn bcm module. Heeft iemand op dit forum dit ook al eerder meegemaakt of weet wat het zou kunnen zijn?
Ik heb vorig jaar in de zomer mistlampen laten inbouwen en toen zijn er draden getrokken en gesoldeerd achter mijn Dashboard. Kan het zijn dat er iets los is geraakt of kortsluiting is ontstaan?
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Iemand ervaring met OHRA als tegenpartij zijnde? hoe snel zijn de interne desk schade experts?
Volgens mij is Centraal Beheer gelijk aan OHRA? Ik heb wel ervaring met CB en dat was positief. Heeft totaal ongeveer 2 weken geduurd tot uitbetaling incl expert op locatie.
Geen vragen gesteld omdat de situatie duidelijk was. Ik kon niet onderhandelen met ze. Wat de expert van DEKRA zegt krijg je.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!