Het grote 'kleine vragen' topic

Wat is de minimale inch maat voor banden/velgen op een polo gti 2018?
Ik dacht zelf 15 inch.. ivm aanschaf wintervelgen
En de velgen mogen max 20 inch zijn?

20" ga je niet redden 19" is wel max. Minimale inch maat moet je even kijken wat er om je schijven past.

Passen onderdelen van de golf 2.0 tsi ook op de polo 2.0tsi?

Zoals een luchtfilter, downpipe, dv+, uitlaat enz?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik denk toch dat je het moet navragen bij een tuner. Zijn volgens mij geen GTI rijders op het forum die hun auto al ver gemodificeerd hebben. Ik heb alleen iets voorbij zien komen van een JM downpipe op een polo GTI.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
Ik moet binnenkort andere koplampen gaan kopen omdat m'n huidige een beetje verweert zijn. Ik was van plan om H7 koplampen te plaatsen maar dan moet ik ook iets in de computer laten aanpassen en dat kan ik niet zelf.

Nu vraag ik mij af, kan ik ook LED koplampen kopen en werken die goed zonder een computer aanpassen? Mijn Polo BM heeft nu H4.

Welke LED koplampen zijn kwalitatief goed en goed geprijsd?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Iemand een idee voor 6000-8000k H7 lampen? Ik zag Osram Night Breaker Laser met superveel zicht maar 3500k is gewoon geel.. Goed wit setje met veel lichtopbrengst?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!