Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik had dus ook weer iets met de polo.

Na al die regen buien van afgelopen maand hoorde ik laatst een hoop geklots van water als ik stevig remde of optrok.

Dus ik opzoek naar een fles water die ergens onder de stoelen lag maar ik kon het maar niet vinden.

Totdat ik vorige week mijn achterportier wat harder opentrok door de wind en toen hoorde ik het weer!


Wat bleek nou. Doordat mijn ruit 2 jaar geleden is ingeslagen was er glas dat niet goed was weggezogen, in de afvoer van het waterkanaal in mijn deur gaan zitten. Waarna het regenwater zich keurig opspaarde in mijn deur.

Dus ik weer even met de carglass gebeld en die hebben alles keurig leeggezogen en weer terug gemonteerd.

Maar ik stond best raar te kijken!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!