Het grote 'Gooi het eruit' topic!

45 is de norm, en ik zit op 37,5.

Het is nog extra zuur omdat ik 3 toetsen niet heb gehaald, maar die zijn verdeeld over 3 modules. Dus dat is 3x 7.5 studiepunt.
Wanneer ik 3 toetsen in 1 module niet had gehaald had ik gewoon 52,5 punten gehad. De HAN heeft helaas echter geen enkele boodschap hieraan.
 
BNSA heet dat bij ons haha, maar die heb ik nog niet gekregen. Kan wel wachten totdat ik die krijg (na 31 mei) maar ik kan beter nu stoppen en dan geen BNSA krijgen.

Hoe dan ook kan ik niet naar het 2e jaar.
 
Wat vinden jullie van oudere mensen die op de baan rijden?

Meer dan de helft kan niet rijden vind ik.

En daar mee heb ik een pagina op gestart op Facebook, https://www.facebook.com/OudereGeneratieRijbewijsopnieuwdoen?ref=hl als jullie willen mogen jullie altijd mijn pagina like'n hoor!

Want ik vind dat echt niet kunnen, zo onverantwoordelijke bestuurders die op de baan rijden :)
Dit geldt niet alleen voor 65+.
Veel jongeren rijden nog vééééél erger.

dumpert.nl - Belgische wegpiraat kiest de verkeerde versnelling (zie 00:38)


GeenStijl : NL-chauffeur PISWOEST op Belg in blauwe Renault


Al weet ik van die laatste niet hoe oud die is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat vinden jullie van oudere mensen die op de baan rijden?

Meer dan de helft kan niet rijden vind ik.

En daar mee heb ik een pagina op gestart op Facebook, https://www.facebook.com/OudereGeneratieRijbewijsopnieuwdoen?ref=hl als jullie willen mogen jullie altijd mijn pagina like'n hoor!

Want ik vind dat echt niet kunnen, zo onverantwoordelijke bestuurders die op de baan rijden :)

Ik vind het juist goed dat ze nog rijden, ze hebben zo nog de vrijheid om van alles nog te doen.
Uiteraard zitten er ook mensen bij die niet doorrijden en met bepaalde handelingen niet meer zo snel zijn.
In Nederland is het zo dat als je een nieuw rijbewijs aanvraagt vanaf 75 jaar dat je verplicht een medische keuring krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag is het dan zover: we verlaten Nederland en gaan nu "definitief" naar Spanje.
We hebben onszelf in de afgelopen weken verhuisd: we hebben een bestelbus gehuurd, deze zo vol mogelijk geladen en zijn naar Spanje gereden. Alles wat er niet in paste, hebben we verkocht, weggegeven of weggegooid. Er zat nog een VW-tintje aan: de bestelbus was een VW Crafter (de binnenkant had wel een hoog Mercedes-Benz gehalte, is een Crafter niet toevallig een MB Sprinter met een VW-logo?).

Img_2933.jpg

Allemaal nog heel veel plezier en veiligheid toegewenst met jullie Polo's, en hier op het forum. Het ga jullie goed!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ernet driftje gedaan met de polo. :lol: bocht die ik vaak doe tegen 90/u eens aan 120/u gedaan en poepje zette hem ineens, wie zegt dat je een achterwielaandrijver nodig hebt voor een driftje. Persoon achter mij was nogal met zijn lichten aan het trekke.

Even verduidelijken, situatie klinkt gevaarlijk maar is een bocht op de snelweg met limiet 70. Je hebt ernaast ook een zee van plaats voor moest het fout gaan en er waren geen andere weggebruikers die ik hinderde. Wou eens testen hoe goed de bandjes plakken aan de grond. Dit is niet mijn 'normale' rijstijl ook niet voor er commentaar zou komen. Big Grin

In zo'n bocht ben ik geflitst bij Antwerpen :-(
 
heey, wij komen ooknet van de dealer af heb net in de highline gezeten, en binnen drie weken krijg ik telefoon om een proefrit te maken in de nieuwe 1.4 driecilinder bm polo dus ik ben beniuwd hwe hebben er wel zin in en mischien gaat het ja woord dan wel over de toonbank daar.....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!