Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Na lange tijd toch maar de knoop doorgehakt en eindelijk mijn dashboard heb ik zoals ik hem al een tijdje wil hebben. Ik heb een Brodit iPhone 5 houder besteld + Proclip.

Zo zag het eruit na installatie. Met de iPhone 5C van mijn vrouw erin als referentie.

856e165f_l.jpeg


e6eb2832_l.jpeg


Toen had ik zo een dummy knopje aangepakt zodat de kabel erdoorheen ging

08f0fe75_l.jpeg


Vervolgens heb ik maar alles uit de kast getrokken en mijn Parrot Asteroid maar weer gepakt en geüpdatet en nou doet hij het weer voortreffelijk en heb ik alles weggewerkt en aangesloten. Finally!

d384b6d7_l.jpeg


1430c68e_l.jpeg


ea9a5ed0_l.jpeg


Dit had ik veel eerder moeten doen. Ziet er veel netter uit en ik heb nu minder snel de neiging om te appen. (Kan beter zeggen helemaal niet). Nu klik ik hem erin, flitsmeister aan voor de zekerheid en gaan met die banaan.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
heey, wij komen ooknet van de dealer af heb net in de highline gezeten, en binnen drie weken krijg ik telefoon om een proefrit te maken in de nieuwe 1.4 driecilinder bm polo dus ik ben beniuwd hwe hebben er wel zin in en mischien gaat het ja woord dan wel over de toonbank daar.....

Deze dealer kon niet zeggen wanneer er een 1.4 TDI met DSG was voor een proefrit :(
 
retevet zoiets !!! gewoon modelbouw of echt op afstandsbediening? zoja elektrisch of op benzine?
heb eens een maat gehad die ook zo van die dingen bouwde, die reden op benzine en hadden z'n klein motorke erop zat echt veel technologie achter, maar dat ding ging hard dat was niet normaal kon je me de auto niet bijhouden haha (was wel niet goedkoop!)
 
Haha Big Grin

Is elektrisch (brushless) en afstand bestuurbaar. Met een accu kun je ongeveer 45 minuten rijden, thanks you god voor nieuwe technologie haha!

Ja dit is dan een Drifter dus gaat niet zo snel, maar met andere vertanding haal je makkelijk 70-100 km/u :)
 
Vervolgens heb ik maar alles uit de kast getrokken en mijn Parrot Asteroid maar weer gepakt en geüpdatet en nou doet hij het weer voortreffelijk en heb ik alles weggewerkt en aangesloten. Finally!

Ziet er erg strak uit zo!
Hoe bevalt de Parrot? Heb er nog over getwijfeld toch uiteindelijk niet gekocht, maar als ik het zo zie is het wel erg mooi!
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ziet er erg strak uit zo!
Hoe bevalt de Parrot? Heb er nog over getwijfeld toch uiteindelijk niet gekocht, maar als ik het zo zie is het wel erg mooi!

Toen ik hem kocht was hij prima. Vervolgens kwam er een update en heb ik hem geüpdatet. Daarna werd hij retetraag en heb ik hem maar in de kast getieft haha. Sinds de 2.0 update en asteroid market vind ik hem weer geniaal worden. Is niet zo snel als voor de 2.0 update maar komt omdat je heel veel functionaliteiten hebt. In de Asteroid Market zit bijvoorbeeld Spotify. Die heb ik nu gedownload en draai ik dus direct spotify op mijn Asteroid. Heerlijk en gemakkelijk.

Ook het geluid en instelmogelijkheden zijn heerlijk. Geluid wat eruit komt is echt zuiver.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Vandaag een grote beurt gehad.

Dealer belde me op en zei dat mijn ruitenwissers vervangen moeten worden omdat ze versleten zijn.

Ik vertelde de dealer dat ik ze pas geleden nieuw heb gekocht, bij een andere VW dealer en ze zelf gemonteerd heb.

Daarna zeiden ze dat ze er dan maar nog een keer goed naar gaan kijken.

Later niks meer van gehoord.

Stelletje oplichters.
 
Vandaag de achterremmen losgehaald, schoongemaakt en ingevet. Was wel nodig, blokken konden niet lekker glijden en aan de geleidepennen zat bijna geen vet... Wielen draaide erna soepeler dan daarvoor, rem bleef net iets hangen :-|

Morgen de voorkant nog dezelfde behandeling geven :)
Tipje voor de rest om dit bij een volgende klus/onderhoud eens mee te nemen!
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!