Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ernet driftje gedaan met de polo. :lol: bocht die ik vaak doe tegen 90/u eens aan 120/u gedaan en poepje zette hem ineens, wie zegt dat je een achterwielaandrijver nodig hebt voor een driftje. Persoon achter mij was nogal met zijn lichten aan het trekke.

Even verduidelijken, situatie klinkt gevaarlijk maar is een bocht op de snelweg met limiet 70. Je hebt ernaast ook een zee van plaats voor moest het fout gaan en er waren geen andere weggebruikers die ik hinderde. Wou eens testen hoe goed de bandjes plakken aan de grond. Dit is niet mijn 'normale' rijstijl ook niet voor er commentaar zou komen. Big Grin
 
zo leer je tenminste je limieten van je wagen kennen, dan gelijk een bomma rijden en er moest maar iets voorvallen dan ga je meestal ook gelijk een bomma reageren, terwijl als je af en toe eens goed doorrijdt (weten waar en wanneer natuurlijk) je veel meer de auto leert kennen. ;)
 
Wat is bomma?

Oma, oud vrouwtje,... Big Grin

Zo geniaal dit. Laatst zat ik te praten met de (zoon van de) eigenaar van een RR Ghost die ik had gespot in Knokke. Die gebruikte dat woord ook haha. Hij zei: "Ja deze is meer voor een bomma he. Of nja dat moe ik nie zegge eh hij ies natuulijk wel vlot awel". Ik moest wel lachen. Die auto gaat in 4.7s naar de 100. Moet je nagaan met dat gewicht. En hij heeft het erover alsof het een bejaardenbak is :lol:

Maargoed ik raak offtopic...:roll:
 
Nee

the-most-interesting-man-in-the-world-meme-generator-i-don-t-always-make-retarded-threads-but-when-i-do-i-do-it-in-off-topic-1f727f.jpg
 
Nou jongens, wat minder leuks...
Ben sinds vanmiddag gestopt met mijn HBO opleiding Commerciële Economie, te weinig studiepunten gehaald om door te gaan naar het 2e jaar...

Ik zal het met mijn MBO diploma moeten doen ;)
 
Nou jongens, wat minder leuks...
Ben sinds vanmiddag gestopt met mijn HBO opleiding Commerciële Economie, te weinig studiepunten gehaald om door te gaan naar het 2e jaar...

Ik zal het met mijn MBO diploma moeten doen ;)

Vertel mij keer wat verschil is met HBO, MBO en .... nog alle andere ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!