Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Omdat ik een eeuwige drang heb om dingen te vernieuwen heb ik weer wat dingen besteld. Platinum bougies ipv nikkel dat origineel gebruikt wordt. Nieuwe bobines omdat die simpelweg nooit vervangen zijn. Van NGK omdat hun spullen altijd goed zijn.
Linksvoor merk ik minimale speling op in het wiel wat komt vanuit de stuurinrichting, goed excuus om alles links en recht te vervangen toch :tongueout: TRW voor dat omdat dat hetzelfde is als origineel.
IMG_20231205_193155.jpg
 
APK + grote onderhoudsbeurt van de 6c 1.2 tsi is uitgekomen op een schrikbarende €89 incl. btw.
153.000 kilometer en nog geen €100 kwijt zijn voor de grote onderhoudsbeurt zegt toch wel iets over 'onderhoud is behoud'.

Het kan soms dus wél meezitten!

Side note: de olie is niet vervangen, omdat ik dit natuurlijk zelf had gedaan.
 
Hier de kerstcadeautjes ook al gehaald voor de polo. Binnenkort aan de slag.

P.S. Iemand hier in het noorden toevallig met een brug? Anders wordt het onder de auto liggen :)
 

Bijlagen

  • 20231213_101748.jpg
    20231213_101748.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 44
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Tijdens het speuren op ETKA voor een nummer kwam ik dit tegen, een actuator voor motorgeluid op een Polo met CDLJ motor, oftewel die van mij!

Op internet staat dat dit voor impact sound is, weet iemand wat dit betekent? Motorgeluid?
 
Eergisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Renault Clio etech hybrid esprite alpine in de Gris schiste ( foto zet ik er expres niet bij dat is beetje off-topic bij verzoek deel ik het graag )
Ergens rond 5 jan 24 ga ik afscheid nemen van de bijna 5 jaar Polo AW en gaat terug naar de leasemaatschappij.
Ik zal nog een afscheid foto plaatsten als ik hem echt vaarwel zeg.
 
tba  tba  tba 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en iichel
Eergisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Renault Clio etech hybrid esprite alpine in de Gris schiste ( foto zet ik er expres niet bij dat is beetje off-topic bij verzoek deel ik het graag )
Ergens rond 5 jan 24 ga ik afscheid nemen van de bijna 5 jaar Polo AW en gaat terug naar de leasemaatschappij.
Ik zal nog een afscheid foto plaatsten als ik hem echt vaarwel zeg.

Hele mooie auto in de esprit alpine uitvoering !
 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!