Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Volvo Cars... ...will limit the top speed on all its cars to 180 kph from 2020.

Hopelijk blijft het bij Volvo en gaan andere fabrikanten dit niet doen, zonde!
Kwam er achter tijdens het rondneuzen naar een nieuwe S60.

Blijkbaar als je de limiet verhoogt en 'betrapt' wordt voldoe je niet meer aan de typegoedkeuring en ben je niet verzekerd. :confused:
 
Geachte mede Polo coureurs

Heeft iemand toevallig enig idee waar men een "sunstrip" kan kopen voor een polo 6R 2009? Alvast bedankt! (Liefst vooraf gesneden)

Update: Inmiddels gevonden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
505 gasten en 9 leden dus 514 bezoekers in totaal op dit moment...
Is dit te verklaren @Johan & @Robin ?
Nog nooit zoveel toch ???
Tja ik blijf zeuren... (autisme light met een zwak voor cijfers...)
Leuke vraag, maar ik denk dat we betere tijden hebben gekend, 2019-2020 was ons top-jaar que groei:

1699467521126.png
Dit zijn dan weliswaar alleen de ingelogde leden met account.. ik zal eens kijken of ik nog wat statistieken kan vergaren die elk bezoek bevatten (helaas wel ook zoekmachines)
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Leuke vraag, maar ik denk dat we betere tijden hebben gekend, 2019-2020 was ons top-jaar que groei:

1699467521126.png
Dit zijn dan weliswaar alleen de ingelogde leden met account.. ik zal eens kijken of ik nog wat statistieken kan vergaren die elk bezoek bevatten (helaas wel ook zoekmachines)

Mooie cijfers Johan voor die periodes. Ben ook erg benieuwd naar recente statistieken :)
 
De actuator is ook gecontroleerd. En de wastegate. Er was al van alles bijgesteld. Alleen de actuator vervangen zou geen soelaas bieden. Ik ga er vanuit dat m’n VW-man het juiste heeft gedaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
Zaterdag een opvolger gekocht voor de Seat Ibiza. We verwachten in januari ons eerste kindje en we wilden graag een 'gezinsauto'.Sowieso is de Ibiza SC en driedeurs en hebben wij eigenlijk niet meer 2 diesels nodig, vriendin gaat 3 dagen werken i.p.v. nu 5. Bovendien kan ze op mijn papa-dag in de Polo springen, want aan het verbruik van deze 'Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business' zullen we wel even moeten wennen.

Komende zaterdag ophalen, wel zin in!

Polootje blijft voorlopig voor de lange afstanden, 346dkm en still going strong. We hopen er zeker nog tot 4 ton mee te rijden, maar verder ook. Zolang er bij de jaarbeurten en APK geen gekke dingen uitrollen, blijft ie.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!