Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Zojuist de Polo naar de autodokter gebracht, aangezien de auto ziek is. EPC en motor lampje springen de laatste tijd aan en dan is de auto niet meer vooruit te branden. Foutcode P334a :cry:
Ai dat is kak.
Mijne heeft t zelfde gehad, oorzaak was een slecht sluitende wastegate klep in t uitlaatspruitstuk. In sommige gevallen wil t enkel een slecht functionerende actuator zijn. In mijn geval was een nieuw uitlaat spruitstuk de oplossing met het opnieuw inleren van de actuator.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Vandaag in een Lucid Air Dream edition mogen rijden.
Auto met een zeer bescheiden vermogen van slechts 1.126PK.
Prijskaartje was ook zeer bescheiden. Kost slechts € 222.000,-. Valt mee toch?td4y9zabv8y5.jpg
Man o man wat rijd dat lekker en snelllll.
Volgende week (denk ik) een langere rit waarin ik de wagen beter kan leren kennen.

Afbeelding van internet, kreeg mijn foto niet geüpload.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag de VW T5.1 conversie naar T6.1 afgerond! De bus is werkelijkwaar prachtig geworden.
Check deze post even voor alle VAG liefhebbers! IMG_20231103_210605.jpg
 
Zo vandaag weer een ellendig weekend af kunnen strepen.... afgelope zaterdag eerst 2 leren stoelen geplaatst tervervanging van mijn doorgezete stoffe exemplaren, vervolgens led lampen geplaatst en naar de verjaardag van mijn zus geweest.

Uiteindelijk naar huis gereden en 5 straten voor men deur zegt het moterblok houdoe en bedankt..... blok is definitief dood heb geen compressie meer, hier moet ik dus een vervangend blok voor gaan zoeken.....


En vervolgens sta ja na een lange hobby dag bij de mac te eten en zegt de accu van de passat doodleuk zoek het ook maar uit.... hoeveel pech kun je hebbe in 1 weekend jemig.....
 
Volkswagen  Polo 9N & Passat B6  1.4 16v 75PK 
  • Verdrietig
Waarderingen: Frans_WL, Sal en JelleR
Is ook 1 van de weinige bussen van dat formaat die ik echt mooi vind, misschien nog de transit maar dat is het ook
Ik hoorde dat Ford en VW op het vlak van bussen gaan samenwerken. Hoe dat er uit gaat zien weet ik niet.
Zal wel zoiets als de Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter en de MAN bussen worden.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!