Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vanaf minuut 13.00 een Polo AW GTI met een Milltek uitlaat systeem. Iemand van hier? Voor degene die dit Youtube kanaal niet kent, bekijk het hele filmpje en andere filmpjes, persoonlijk vind ik ze erg leuk.

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Rosinfield
Tja, ik heb het overwogen. Maar het is het me eigenlijk niet waard. In S klinkt de mijne best lekker vind ik (zonder OPF), als ik een enkele keer wat meer geluid wil. Bij een 4 cilinder is het effect van zo'n systeem vind ik eigenlijk alleen meer kabaal, zonder dat er echt noemenswaard iets verandert aan de kwaliteit van het geluid. Maar dat is natuurlijk ook wat men graag wil.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
Fijn weer wat van je te horen. Hoop dat je geheugen het toelaat om je weer iets te herinneren van de toedracht. Let goed op je zelf.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Weet eigenlijk niet, maar neem dat welhaast aan, dat Thijs (even) buiten bewustzijn is geweest. In dat geval ben je het echt kwijt. Of liever, het is dan nooit in het geheugen opgeslagen. Wat men zich er dan evt later van weet te "herinneren", moet meer worden gezien als constructie achteraf.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
dank jullie wel voor de steunende berichten!
Ik ben benieuwd of nog wat terug krijg van me geheugen.
Ik man me alleen herinneren dat ik kwam aanrijden op die weg tot een bepaalde plek en dat ik weer wakker werd in de ambulance.
Volgens politie hebben getuigen verklaard dat ik rechtdoor reed zonder 1 moment uit te wijken of te remmen, ik vermoed dus zelf dat ik buiten bewust zijn ben geraakt.
Maar goed ik ben er na genoeg zonder kleer scheuren vanaf gekomen:)
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
dank jullie wel voor de steunende berichten!
Ik ben benieuwd of nog wat terug krijg van me geheugen.
Ik man me alleen herinneren dat ik kwam aanrijden op die weg tot een bepaalde plek en dat ik weer wakker werd in de ambulance.
Volgens politie hebben getuigen verklaard dat ik rechtdoor reed zonder 1 moment uit te wijken of te remmen, ik vermoed dus zelf dat ik buiten bewust zijn ben geraakt.
Maar goed ik ben er na genoeg zonder kleer scheuren vanaf gekomen:)
Was het niet zo dat bij buiten bewustzijn/ontspannenheid van spieren de kansen om zo'n klap te overleven veel groter is? Dat kan misschien wel de reden zijn dat je er zonder kleerscheuren er vanaf bent gekomen
 
Volkswagen  X  X 
Volgens politie hebben getuigen verklaard dat ik rechtdoor reed zonder 1 moment uit te wijken of te remmen, ik vermoed dus zelf dat ik buiten bewust zijn ben geraakt.
Ben je misschien een diabeet of heb je last van een andere ziekte?

Was het niet zo dat bij buiten bewustzijn/ontspannenheid van spieren de kansen om zo'n klap te overleven veel groter is? Dat kan misschien wel de reden zijn dat je er zonder kleerscheuren er vanaf bent gekomen
Klopt, daarom hebben dronken mensen vaak ook helemaal niets terwijl de andere wel gewond zijn. Lang geleden meegemaakt met oud&nieuw met mijn vader. Dader had niets, zijn vriendin iets aan haar voet/enkel en in de wagen van mijn vader lagen ze alle drie in het ziekenhuis.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Wow
Waarderingen: TolgaE
"Zonder kleurscheuren" denk dat Thijs momenteel zijn borstbeen wel aardig voelt en slapen een crime is, even omdraaien is er niet bij.
Jaa dat is helemaal waar, een longcontusie voel je wel met druk op de bost.
Gister sprong de kleine van me zus bovenop me borstkast dat voelde ik heel goed en we hebben meteen even duidelijk gemaakt dat spelen er de komende tijd er even niet in zit.
Vooral me heupen doen heel erg zeer en zijn helemaal blauw ik vermoed van de gordel.
Op me rug slapen gaat mij het beste af.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
Heel veel sterkte! wat een ongelofelijke klapper moet dat zijn geweest. Zeker een engeltje op je schouder als ik de foto's zie!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
Sterkte en beterschap
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI GTI 
De zon schijnt niet altijd als je een GTI bezit. Binnenkort een rit maken van 255 km enkele reis. Dan begin je je toch wel te beseffen dat een GTI meer zuipt dan dat je wilt. Is een goede anderhalve tank op een dag.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Wow
Waarderingen: vuurtjih en Ruud9N
Voor de liefhebber gratis tip van Flip!

Schermafbeelding 2020-06-08 om 21.53.59.png


 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!