Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Iemand ook last van steenmarters?? Wat een ellende. Kan zien aan de zandpootjes dat er regelmatig eentje onder de moterkap zit. Ook mijn isolatie is al helemaal aangevreten
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!

Goed te horen dat je, zover nu te zeggen en te zien, in orde bent!
Sterkte met het herstel!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
Geluksvogel maat. Goed om van je te horen hiero. Zag er erg uit.. gelukkig heb je niks!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Goed om te horen! Lijkt me wel een heel bizar gevoel geven, de wetenschap dat je zo'n klap hebt gemaakt en er voor hetzelfde geld niet meer was geweest.
Was er iets anders dan andersin je lichamelijke en/of geestelijke situatie, dat een onwel worden zou kunnen verklaren misschien?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Goed om te horen! Lijkt me wel een heel bizar gevoel geven, de wetenschap dat je zo'n klap hebt gemaakt en er voor hetzelfde geld niet meer was geweest.
Was er iets anders dan andersin je lichamelijke en/of geestelijke situatie, dat een onwel worden zou kunnen verklaren misschien?
Ik vind het ook echt heel onwerkelijk dat zo iets kan gebeuren, de bewuste plek kom ik elke dag langsop onderweg naar me werk.
Ik was die compleet nuchter, geen acohol of drugs.
Ik heb ook vrijwillig aan de blaastest en bloedtest meegewerkt.


Blij dat je er nog bent, een oud collega heeft dit ook gehad, maar die moest zijn rijbewijs inleveren en allerlei onderzoeken doen voordat hij hem terugkreeg en weer de weg op mocht. Doe rustig aan, alles komt uiteindelijk weer goed, weet ik uit ervaring ;)

bij mij is dat ook het geval, politie heeft het rijbewijs ingenomen en gaat onderzoek doen naar suïcide.
Binnen 4 weken hoor ik meer van het cbr.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Heel goed om te horen dat het lichamelijk gelukkig redelijk gaat, misschien dat het missende stukje van de aanleiding nog terug komt maar doe voorlopig lekker rustig aan en denk aan jezelf.
 
Volvo  -  - 
Ik vind het ook echt heel onwerkelijk dat zo iets kan gebeuren, de bewuste plek kom ik elke dag langsop onderweg naar me werk.
Ik was die compleet nuchter, geen acohol of drugs.
Ik heb ook vrijwillig aan de blaastest en bloedtest meegewerkt.

bij mij is dat ook het geval, politie heeft het rijbewijs ingenomen en gaat onderzoek doen naar suïcide.
Binnen 4 weken hoor ik meer van het cbr.
Gelukkig kan je het navertellen, want dat is toch wel het eerste waar ik aan denk als ik de schade aan de auto zie. Het politie onderzoek is een standaard procedure die ze volgen. Als het echt suïcide was geweest, was je wel "vergeten" je gordel om te doen. Want die heeft je wel gered deze keer. Sterkte met het herstel en verwerking er van!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Overigens is het volstrekt normaal dat je je niets kunt herinneren. Bij zo'n klap wordt wat er direct aan vooraf gaat, niet in het lange termijn geheugen opgeslagen. Het is dus wel degelijk mogelijk dat je bv ergens voor hebt moeten uitwijken, terwijl je daar geen herinnering aan hebt.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Goeden nacht dames en heren,
Mijn exuses dat ik zo lang op me liet wachten.
Met mij gaat het wonder boven wonder goed,het eerste wat ik me kan herinneren wat er gezegt werd in de ambulance zijn de woorden”jongenman jij hebt 100 engeltjes op je schouder gehad” .
Ik ben woensdag nacht meteen door een ct scan gehaald en er werden röntgenfoto,s gemaakt.
Wonder boven wonder is er geen hersenschade ondekt en ook heb ik helemaal niks gebroken.
Wel zit me lichaam helemaal onder blauwe plekken en elke spier doet pijn.
Over de oorzaak is nog heel veel onduidelijk, ik kan me alleen herinneren dat ik aankwam rijden op de betreffende plek en dat ik later wakker werd in de ambulance.
Mischien onwel geworden? Ik zou niet weten wat de oorzaak is.
Gelukkig kan ik het nog na vertellen!
Dank jullie allemaal voor de steun!
Mijn volgende auto zou helaas niet meer zo,n mooie luxe fijn sturende polo worden.
Heb net een huis gekocht dus me geld is onderhand wel een beetje op:rolleyes:
Maargoed gezondheid boven alles!
Gelukkig kerel, fijn dat je het kan na vertellen.

Al kom je op de fiets, je bent altijd welkom bij de Mypolo community
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!