Het grote 'Gooi het eruit' topic!

De reacties die @Martien heeft verwijdert blijven weg, de beste man heeft een ban voor 2 weken en een waarschuwingspunt op zijn account. Een discussie over of iets verstandig is om te doen of niet is prima, maar dit soort uitlatingen tolereren wij niet.

@capszz bedankt voor het melden, aan de overige reageerders; volgende keer alsjeblieft even melden dan kunnen wij dit eerder oplossen! :)
 
Gewoon simpelweg omdat ik dit even kwijt wil.

Wat is het ongelofelijk kut als je je je auto gewassen hebt en helemaal opgepoetst hebt en vervolgens op de snelweg iemand voor je besluit de ruitensproeiers even flink aan te gooien.... pfffff.......

Indd heel klote is dat haha.

Ik doe het meestal bij bumper klevers
Helpt super:)
 
Hahaha bij bumperklevers tik ik altijd even met me kleine teen op de rem, zodat de lampjes aangaan, dan zie je ze vanzelf dat ze de ruimte achter je behouden :) :) :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Hahaha bij bumperklevers tik ik altijd even met me kleine teen op de rem, zodat de lampjes aangaan, dan zie je ze vanzelf dat ze de ruimte achter je behouden :) :) :)
Laatste keer dat ik dat deed trapte ik perongeluk iets te hard op de rem. Gelukkig lette de bumperklever wel op en deze trapte zo hard op zijn rem dat zijn alarmlichten aansprongen.
Daarna wist die wel ineens wat afstand houden was van mij of anderen.

Maar dus laatste keer dat ik dat ik mijn remlicht laat branden voor een bumperklever en liever de sproeiers even aan dan mijn nieuwe auto in de prak.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Wil niet pijpzeiken natuurlijk maar hoe kun je die te koop zetten als r line zonder dat die überhaupt het exterieur dan wel interieur ervan heeft Stick Out Tongue? (Gewoon ter interesse en niet om te kutten
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!