Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik weet er alles van en kan hier zo chagrijnig om worden. Dat is ook de reden dan ik mijn rns eruit haal, gezien het toch maar 30sec werk is. Veel succes! Welke regio is het gebeurd?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Ja inderdaad nog steeds chagrijnig en het is gebeurt in de regio rijnmond.
Ben er ook nog niet uit of ik een RNS terug ga plaatsen, vindt het heel mooi
staan maar als je om de maand een nieuwe radio moet wordt het wel een
hele dure hobby grrrrr.

Zeker balen en had gehoopt dat dit ik in de garage nog een beetje bescherming
had maar dat maakt dus echt niet uit.
 
Volvo  -  - 
Ja inderdaad nog steeds chagrijnig en het is gebeurt in de regio rijnmond.
Ben er ook nog niet uit of ik een RNS terug ga plaatsen, vindt het heel mooi
staan maar als je om de maand een nieuwe radio moet wordt het wel een
hele dure hobby grrrrr.

Zeker balen en had gehoopt dat dit ik in de garage nog een beetje bescherming
had maar dat maakt dus echt niet uit.
Balen man. Kan je aanraden om een antidiefstalschroevensetje aan te schaffen..
https://www.uwautoonderdeel.nl/Webw...-510-Rns-310-Rns-315-Rcd-310-Rcd-510-Etc.html
Een dashcam in de wagen wil ze ook nog wel eens afschrikken. Veel meer kun je niet doen ben ik bang. Succes met de afhandeling.
 
Ja dat wel maar als hij over een paar weken weer gejat wordt zal de verzekering moeilijk gaan doen denk ik.

Een slot en ruit is inderdaad flink duur en dan gaat het wel no-claim kosten als dat er ook nog bij komt.

Antidiefstal schroeven is zeker een goed idee en een dashcam heb ik, maar deze gaat zoveel keer aan in de garage dat hij automatisch uitschakeld als hij onder de 11.5 Volt komt. Tot zaterdagmiddag is er opgenomen en tot dan is er niets te zien jammer genoeg.

Met een Navilock zijn ze misschien 20 sec langer bezig en heel veel meer schade en of dat het geld waard is, moet er nog eens goed over nadenken.
 
Volvo  -  - 
Heb ook wel eens plaatjes langs zien komen van VAG navigatiesystemen die d.m.v. popnagels vast zijn gemaakt. Enige manier om die er nog uit te krijgen is om ze uit te boren. Misschien ook een optie?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Grr balen van je radio!!

Plaatje om het vrolijker te maken maar?

4e29a4e2649529660305d07d4f875839.jpg





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
Balen zeg. Hier liepen een stel ongure figuren over het parkeerterrein met zo'n Lifehammer.

;)
Overdruk koppelingetje.
Waarschijnlijk gesproeid met verstopte leiding.
Kan mij er niets van herinneren dat er iets verstopt zat.

Navilock is ook een oplossing tegen diefstal!
Alleen jammer dat VW iets maakt wat heel diefstalgevoelig is en er lange tijd niets aan heeft gedaan om dit tegen te gaan maar dan wel iets heel duurs aanbied waarvoor de klant moet opdraaien.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als iemand interesse heeft in beveiligingsschroeven voor zijn/haar navigatie scherm, heb ik nog een voorraadje schroeven. Ze mogen voor een zacht prijsje als setje van 4 stuks weg! (€5) Ze zien er zo uit, wel zonder bitje!

cd7bc2d2aace1a4571b936edf992bc2b.jpg


065aaa6c21b8704f4a51a6a34e01061f.jpg


PM voor meer info en over het verkrijgen van het bijbehorende bitje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zo erg anti diefstal zijn die schroefjes niet,
wij hebben daar schroevendraaiers en bitjes standaard voor in de gereedschap karretjes zitten op de zaak.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Wat kost de montage van 2 voorste schokdempers ongeveer?

Heb net een autobedrijf gebeld en die hing gewoon op nadat ie het volgende zei:

"Je gaat bij een cafe toch ook niet je eigen drank meenemen? Of je koopt de drank bij de cafe of je doet het maar lekker zelf"
als je zelf de schokdempers hebt en ze wil laten monteren snap ik het wel van de garage, bij ons in de garage monteren wij ook geen zelf gekochte onderdelen, dit alleen om de garantie en als er iets niet in orde is met dat onderdeel dat ze dat bij ons dan niet kunnen verhalen.
niet ten nadelen van jou blackpolobm, want ik snap ook dat je het zo bekijkt als je het zelf niet kunt.
als de auto garage zo reageert als jij door hem aangekochte onderdelen wilt laten monteren zou ik idd ook een andere garage gaan zoeken.
succes [emoji109] [emoji109] [emoji109]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Zo erg anti diefstal zijn die schroefjes niet,
wij hebben daar schroevendraaiers en bitjes standaard voor in de gereedschap karretjes zitten op de zaak.

Het voorkomt ook niet altijd de inbraak, ik ga er vanuit dat zo een dief dan alleen normale torx bij heeft en daarmee dus deze schroefjes niet loskrijgt. Daarnaast zorgt vertraging van de diefstal misschien ook wel voor voorkoming ervan, hoe langer zo een dief erover moet doen hoe groter het risico voor hem lijkt me.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!