Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Het voorkomt ook niet altijd de inbraak, ik ga er vanuit dat zo een dief dan alleen normale torx bij heeft en daarmee dus deze schroefjes niet loskrijgt. Daarnaast zorgt vertraging van de diefstal misschien ook wel voor voorkoming ervan, hoe langer zo een dief erover moet doen hoe groter het risico voor hem lijkt me.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Met als resultaat een gefrustreerde autodiefstal die, naast je navi, ook nog even de rest van je auto beschadigt? Lijkt me niet helemaal de oplossing...
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
972be49f1b00effd66bb95eb351f2d53.jpg


Fanmail ontvangen [emoji7]
Gemeten snelheid 141, gecorrigeerde snelheid 131 boete 60euro.

In NL is dat duurder zeker?
 
Laatst bewerkt:
Frustrerend.. zomerset er onder gelegd. Zie ik ineens dat beide stofkappen van achter veren gescheurd zijn [emoji21] komt verdorie net van de garage vandaan
9a1ae7756fd34ec27e1784c835d064eb.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
Met als resultaat een gefrustreerde autodiefstal die, naast je navi, ook nog even de rest van je auto beschadigt? Lijkt me niet helemaal de oplossing...

Als je zo gaat beredeneren dan is er geen oplossing, want zo een navilock kunnen ze ook eruit breken en dan alsnog je navi eruit halen. Je kunt het de inbreker zo moeilijk mogelijk maken en het is me nu wel duidelijk dat jouw voorkeur niet uitgaan naar die schroefjes [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Als je zo gaat beredeneren dan is er geen oplossing, want zo een navilock kunnen ze ook eruit breken en dan alsnog je navi eruit halen. Je kunt het de inbreker zo moeilijk mogelijk maken en het is me nu wel duidelijk dat jouw voorkeur niet uitgaan naar die schroefjes [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Inderdaad, want een navilock zie je vanaf de buitenkant zitten en schrikt dus daadwerkelijk af, schroefjes zie je pas als je in de auto bent geklommen en het front paneel er af hebt gehaald. De meeste inbrekers zullen zich op dat moment door de adrenaline niet echt meer door logica laten leiden maar iedereen moet uiteraard zelf weten wat ie er wel of niet aan wil doen, echt voorkomen kun je t toch niet
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!