Het grote 'Gooi het eruit' topic!

312km. gereden sinds ik hem heb laten uitlezen and still going strong.
Maar binnenkort maar wel laten vervangen.
Zo, toch nog 432km. gereden en niets van gemerkt maar de EGR klep is vervangen. Was nog best lastig om dat pijpje eruit te krijgen. Zomerbanden liggen er ook weer op en het sproeiertje achter doet het ook weer. Bleek niet aan het sproeierkopje te liggen maar in de motorruimte zat een slangetje los. :confused:
Halverwege april gaat hij voor een APK en zomercheck bij de stealer.

Hopelijk is het nu even gedaan met de ellende.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hmm.. zou dit hem dan worden? De nieuwe Volkswagen Polo?
Lijkt er wel op..

Wat vinden jullie er van?

unnamed2.jpg

unnamed.jpg
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Zo, toch nog 432km. gereden en niets van gemerkt maar de EGR klep is vervangen. Was nog best lastig om dat pijpje eruit te krijgen. Zomerbanden liggen er ook weer op en het sproeiertje achter doet het ook weer. Bleek niet aan het sproeierkopje te liggen maar in de motorruimte zat een slangetje los. :confused:
Halverwege april gaat hij voor een APK en zomercheck bij de stealer.

Hopelijk is het nu even gedaan met de ellende.
;)
Overdruk koppelingetje.
Waarschijnlijk gesproeid met verstopte leiding.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
De Polo heeft het weekend bezoek gehad van het dievengilde en de autoradio
gejat pffffffffff ben flink kwaad en als ik toch zo'n eikel is een keer te pakken zou krijgen grrrrr.
Vanmorgen vroeg ontdekt ik kwam bij de Polo en druk op de afstandsbediening en doe de
bijrijdersdeur open en zie gelijk de omlijsting van de radio op de stoel liggen en natuurlijk een gapend
gat waar de radio hoort grrrrrr.

Gelukkig (of misschien ongelukkig voor de verzekering) verder geen schade aan de auto zelf, wel vreemd
hoe ze dan binnen gekomen zijn zonder sleutel, ook staat hij nog in een gemeenschappelijke garage dus
flink balen.

Straks de verzekering maar bellen en vanmorgen gelijk online aangifte gedaan bij de Politie.

20170320_051149.jpg

Grrrrr nog steeds heeeeeeel kwaad
 
Volvo  -  - 
De Polo heeft het weekend bezoek gehad van het dievengilde en de autoradio
gejat pffffffffff ben flink kwaad en als ik toch zo'n eikel is een keer te pakken zou krijgen grrrrr.
Vanmorgen vroeg ontdekt ik kwam bij de Polo en druk op de afstandsbediening en doe de
bijrijdersdeur open en zie gelijk de omlijsting van de radio op de stoel liggen en natuurlijk een gapend
gat waar de radio hoort grrrrrr.

Gelukkig (of misschien ongelukkig voor de verzekering) verder geen schade aan de auto zelf, wel vreemd
hoe ze dan binnen gekomen zijn zonder sleutel, ook staat hij nog in een gemeenschappelijke garage dus
flink balen.

Straks de verzekering maar bellen en vanmorgen gelijk online aangifte gedaan bij de Politie.

20170320_051149.jpg

Grrrrr nog steeds heeeeeeel kwaad


Balen man!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!