Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Iemand tips voor het vervangen van een d3s xenonlamp? Hele koplamp al uitgebouwd en oude lamp verwijderd, maar krijg de nieuwe er maar niet in... Wat een scheit systeem. Kan een iPhone tot het laatste schroefje in en uit elkaar draaien, maar krijg bij een polo niet eens een lampje vervangen...

Edit: laat maar, m'n vriendin komt eraan (nadat ik een half uur heb lopen vloeken); wat is dat palletje daar links? Ontgrendeling van de lamp dus...
 
Wie weet hoe je kan zien of je accu aan het doodgaan is?

Ja, natuurlijk merk je het als die echt dood is, maar ik denk dat mijn accu het rustig aan het begeven is.

Mijn auto start koud nu niet meer zo direct als voorheen.

Ook ben ik vergeten of de accu logo constant aan staat op het dashboard als ik de sleutel op contact heb.

Wel is het zo dat de accu logo uitgaat na het starten. Maar als ik me iets vaags kon herinneren ging deze logo ook uit als die enkel op accu staat.

Help me out.
 
Waarom zijn sommige dingen toch zo mooi?
Ben een tijdelijk horlogewinkeltje begonnen (div. Breil (dames en heren) en 1 (heren) Pulsar) maar zou ze het liefst (bijna) allemaal zelf willen houden.

Ach ja, kan er maar eentje dragen want anders staat het wel heel raar. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vaders zo ver gekregen dat hij z'n scirocco laat chippen. 1.4 TSI 180PK + compressor meen ik.
Binnenkort de Polio en de Platgeslagen Golf maar eens een tandje harder laten rijden.

Daarnaast een offerte laten maken voor die Mallory velgen bij van Mossel.
Nog niet over m'n huidige velgen gesproken en ben benieuwd wat ik voor die nagenoeg nieuwe set terug kan krijgen. Big Grin

En afgelopen zondag bij van Mossel Occasioncenter geweest in Tilburg. Een verkoper zo ver gekregen om een proefrit te mogen maken in een Audi A4 Avant. Wat rijd dat toch lekker joh!
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Zo ff gereden met de porsche maar moet eerlijk zeggen dat valt tegen maar het gaat hem ook niet worden .

Hebben ook nog met een Golf 5 2.5 liter 5 cilinder gereden en de kans is groot dat dit de nieuwe gaat worden krijg een goede prijs voor de polo terug[emoji85]
be00fe8ac98422c6ce0b986b10434327.jpg

4fc772a1836c2a84c9702696f028d1a9.jpg

2c7506eb652eac4f3fa3c34d618ac385.jpg

5b8ea85dfb349f6eeb3249db733cd125.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!