Het grote 'Gooi het eruit' topic!

25069fc5cfd0f21f74c48ecf3e387066.jpg


1tip, scirocco is geen verhuiswagen. Big Grin heeft een grote koffer maar een heeeel kleine kofferopening. Big Grin
 
vandaag een paar ongure personen in de buurt die rond de auto's liepen en naar binnen keken. Gelukkig de dashcam aan en over de parkeerplaats gericht. 20 minuten aan beeldmateriaal waarin de gezichtjes als pasfoto's in beeld staan. Geen garantie dat je auto er morgen nog staat, weet ik, maar daar heb ik andere methodes voor gebruikt! Dank aan @Polo 6Ronald voor de dashcam!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Optie, maar om dan om 6 uur me bcm terug te zetten, heb ik of een oplettende buurman in me nek die het niet vertrouwd of ik fik me halve auto af door slaapdronken wat draden te verdaaien. Nee hou het wel op me bearlock en 1,5 ton auto op 5 cm naast elke deur. Daarnaast de cam op de bedrijfsbussen van me buren gericht, zo helpen we elkaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
@pigeon Als je echt 20 minuten aan beeld materiaal hebt en daarbij ook de koppies goed in beeld, dan zal ik zeker even gaan informeren bij de politie. Wie weet kunnen zij hier iets mee. Ze weten dan in ieder geval naar wie ze moeten uitkijken;)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Gisteren lekker een stuk rondgereden, ook via de veerpont. Mevrouw in de Polo voor me was weer eens te druk bezig met haar vriendinnetje op de bijrijdersstoel, dus ze vergeet de rem in te drukken en rijdt zo een halve meter achteruit tegen mijn auto aan. Net doen of ze het niet gemerkt heeft en daarna er snel vandoor. Groot licht seinen had ook geen zin. Nu zag ik achteraf niet heel veel schade, wel 2 kleine krasjes en een putje in de bumper, maar dit is natuurlijk lastig te bewijzen. Ik heb wel het kenteken opgeschreven, maar geen idee wat ik hier mee moet. Echte schade is er niet (bewijsbaar), maar ben wel erg boos op dit soort mensen.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!