Het grote 'Gooi het eruit' topic!

14 jan 2015 | Nieuws

Emmen – De politie heeft in een onderzoek naar diefstal van auto’s vijf mannen aangehouden. Er zijn zeven Volkswagens in beslag genomen en een aantal onderdelen. Nadat bij de politie informatie was binnengekomen, werd vorige week een inval gedaan in een loods aan de Bokslootdwarsweg te Emmen.

Hierbij werd 30-jarige man uit Emmen aangehouden. Tijdens de inval werden een paar gestolen- en volledig gestripte Volkswagens aangetroffen.

Ook stond er een in Duitsland gestolen Volkswagen, een gestolen aanhangwagen en een gestolen Quad.

Alle goederen werden in beslag genomen. In de daarop volgende dagen zijn nog vier mannen aangehouden, een 24-jarige man uit Emmen, een 19-jarige man uit Emmer Compascuum, en twee 18-jarigen uit Klazienaveen.

Meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten. In en rond Emmen zijn de afgelopen maanden enkele tientallen auto’s gestolen, allen van het merk Volkswagen. Het gaat daarbij om de modellen Golf en Polo.
 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan en Ruud9N
Mooi, wordt het hier in deze omgeving weer een stukje veiliger. Alhoewel, wat voor straf zullen ze krijgen, taakstrafje van een paar uur?

Even iets heel anders, vanacht zal er van slapen weinig terecht komen. Rondom onze woning staat al 25 jaar een industriebos (populieren) Gistermorgen zijn ze begonnen deze bomen te rooien maar die gasten gaan dag en nacht door. Ze komen nu akelig dichtbij het huis, telkens als zo'n boom gerooid wordt laten ze die boom vallen en dat geeft me toch een dreun. Af en toe rabbelen de pannen op het dak. :eek:
 
Ik heb het op een laptop met windows 7 dus zal windows 8 ook wel werken.
Ik zal wel eens proberen of ik het op mijn nieuwe laptop met windows 8 kan zetten voor de zekerheid
Zodra ik hem heb wil ik het toch proberen met windows 8, voordat ik die er eventueel afgooi, als het niet nodig is dan laat ik het gewoon staan.
Zo moeilijk om een laptop met windows 98 te vinden Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!