Het grote 'Gooi het eruit' topic!

allemaalmaggies.
wat een gaaf ding!

maar euhm. hoe mot ik dit zien? jullie zijn familie ofwa? R-Vera en Mr-bleu?

of moet ik me nu ff heel dom voele?:rolleyes:
Heb je helemaal goed gezien! Mr.Blue is mijn broer! Daar is de nieuwe Polo GTI van. Ik rijdt zelf een Polo R-Line. Vader en zus rijden ook Polo's; 9N3's! Is ons vanaf kinds af aan met de paplepel ingegoten die VW liefde ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Net een testritje met de Polo GTI mogen maken van mijn broer! Wat een gave wagen! Rijdt fantastisch! Lang leve de sport select knop op het dashboard! En pluspunten voor het nieuwe RNS en PDC systeem!

dan wil ik die familie foto wel een x zien straks (van de 4 wielers he :) )
Ik zal mijn zwarte (nu grijze) R-Line eerst moeten wassen voordat hij klaar is voor de fotoshoot ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Nee, handgeschakeld! 5 versnellingen.

Maar ik moet zeggen dat zo'n dsg ook fantastisch rijdt! Vooral in combinatie met de sportstand en gebruik van flippers aan het stuur.

Ik moet in het begin gewoon ff wennen en m'n linker voet uit de buurt van de pedalen houden [emoji14]
Dat had ik ook [emoji1] maar nu wil ik toch niet meer terug naar handgeschakeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mr. Blue en R-Vera
kom maar een keertje oefenen :)
uxncic2.jpg
 
Wat heb je gedaan dan? Beterschap!!
Thnx! Stick Out Tongue Ze hebben deze keer het metalen plaatje eruit gehaald, dus het is allemaal positief.
Is nog van een ongeval van 1,5 jaar geleden waar ik (onder andere) m'n hele bovenrug en pols heb gebroken.

Ik heb hierdoor dus ook voor een Polo gekozen. Eerst reed ik in een Opel Astra uit 1994. Ik had toch wat meer vertrouwen nodig in een auto (modernere veiligheidssystemen), en comfort (highline versie). Heb naar vele auto's gekeken in dit formaat, maar de Polo bleef toch altijd op nr.1 staan. Ben er echt blij mee. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!