Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag APK laten keuren. Had gedacht dat hij er glansrijk doorheen zou gaan maar helaas.
Vorig jaar de Lambdasonde laten vervangen want te hoge CO. Nu is alles goed alleen de katalysator is overleden.
Volgens de garage € 300,- ex. BTW, ex. arbeid.
Kijk ik op internet dan zie ik door de bomen het bos niet meer.

Waar zit deze katalysator en hoeveel heb ik er? ('03 9N 1.4 55kW)
Moet mijn motorcode weten maar ben het kwijt. :(

Welke kunnen jullie aanraden?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag APK laten keuren. Had gedacht dat hij er glansrijk doorheen zou gaan maar helaas.
Vorig jaar de Lambdasonde laten vervangen want te hoge CO. Nu is alles goed alleen de katalysator is overleden.
Volgens de garage € 300,- ex. BTW, ex. arbeid.
Kijk ik op internet dan zie ik door de bomen het bos niet meer.

Waar zit deze katalysator en hoeveel heb ik er? ('03 9N 1.4 55kW)
Moet mijn motorcode weten maar ben het kwijt. :(

Welke kunnen jullie aanraden?
Klote. Via deze site kan je je motorcode vinden https://finnik.nl/
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Staat sowieso in je boekje, of eventueel in de kofferbak bij je reservewiel uitsparing op de sticker
Helaas, boekje zit er niet meer bij en sticker is helemaal wit.
Klote. Via deze site kan je je motorcode vinden https://finnik.nl/
Dank je. BBY motor.

Vandaag langsgereden en auto was inmiddels al gerepareerd en goedgekeurd. Vandaag wordt het andere slot gerepareerd dus nu zijn ze beide nieuw.
Ben € 500,- lichter maar kan 13 maanden vooruit. (APK + Katalysator waren € 375,-)
Oude kat. was helemaal leeg.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Interessant projectje. Golfje had een file over het hoofd gezien.. auto total loss verklaard. Van het uitgekeerde bedrag is de auto opgekocht door de eigenaar en door ons laten maken. Gelukkig hebben we een hele goede spuiter waar het spuitwerk aan uitbesteed wordt en al het andere werk hebben wij gedaan. De klant wilde graag osram led driving xenarc lampen dus die hebben we gemonteerd.
Er lijkt in het zonlicht een klein kleurverschil te zijn tussen de bumper en de zijschermen maar dit is omdat een bumper van plastic is en de zijschermen metaal.
Al met al een goede klus om weer ervaring op te doen met schadeherstel. Het eindresultaat mag er zijn
IMG20240116193115.jpgIMG20240229155754.jpgBekijk bijlage IMG20240307150906.jpgIMG20240307160304.jpgIMG20240315144409.jpgIMG20240315172615.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!