Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ziet er weer strak uit zeg wauw, zo krijg je een goed beeld van jullie
hele toffe route. De Hero 7 maakt zeker stabiele opnames de flinke hobbels
over de route daar merk je niets van in de opnames goede keuze.
 
Volvo  -  - 
Tja, dan kunnen we straks natuurlijk niet achterblijven. Hoewel ik toen ik vandaag op de snelweg een paar keer vol gas gaf om weer op snelheid te raken, toch ook wel dacht dat het zo eigenlijk wel mooi genoeg was
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@Ruud9N

Thanks. Volgens de eigenaar kun je er makkelijk een volledige dag mee rijden.

Ik heb het hem meerdere malen gevraagd en hij garandeerde ons dat we de tsnk niet leeg konden krijgen gedurende de dag. (Dus tot zonsondergang).

Ik vertrouwde het niet helemaal en heb zelf op internet gekeken en kwam erachter dat je met normaal en af en toe hard varen op 140km kan komen met een volle tank.

Maar zelf zijn we erachter gekomen dat dit ietsje minder is dan een hele dag. Maar dat komt omdat we niet veel gepauzeerd hebben terwijl zijn klanten altijd wel ergens pauzeren voor een uur of 2.

Wij hebben in totaal 120km gevaren. Ik moet je zeggen dat dat op een jetski echt heel veel is en dat je dat echt wel voelt aan het einde van de dag met al dat gestuiter.

En tijdens het tanken kwamen we er achter dat er nog 2 liter in de tank zat. Dus dat gepiep begon naar mijn idee best wel vroeg (30km voordat we terug waren).

Maar met al dat gestuiter kan de jetski denk ik ook niet de normale waardes aflezen als de tank bijna leeg is.

Wel wat stress gehad tijdens het terugrijden als de jetski bij 30km voor terugkomt constant blijft piepen.
 
Poohh idd! Die Turbo S exclusive op de achtergrond is ook niet verkeerd!

Opzich logisch stap van Rs 3 naar Gt3 Rs.

Van polo naar Rs 3 is was ook een aardige haha

Ik vind een opvolger voor de RS3 maar lastig... Genoeg mooie auto's maar qua smaak moet het geluid wel een beleving zijn / uniek. Pas nog bv een C63S gehoord en vind die V8 maar saai... Zelfde geld voor een RS6. Moet dus minimaal een V10 worden maar vind dan een R8 voor dat geld een beetje te saai en voor de prijs van een Huracan dus liever een GT3RS. Qua styling echt de perfecte wagen, lekker 'fout' met die enorme vleugel, nacaducts (bij de 991.2 dan) in de motorkap, die louvres in de spatborden voor en luchtgaten achter plus een super clean interieur met mega vette schaalstoelen en die rolkooi haha. En dan natuurlijk die heeeeeerlijke 4.0L flat 6 die tot 9000 rpm gaat... Alleen jammer dat ze met Weissach Package in Duitsland voor ~ 270 gaan en zonder voor 200 omdat mét toch wel de ultieme droom is en het tussenstapje zonder voor 70k minder toch zonde is vind ik. Heb het geld nu niet en voorlopig ook niet dus ik wacht de 992 GT3 die later dit jaar wordt aangekondigd af en hoop dat de 992 GT3RS dan weer nog mooier wordt en dat ik tegen die tijd serieus kan gaan orienteren :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!