Het grote 'Gooi het eruit' topic!

ik zou deze wagen helemaal niet tanken en lekker laten staan.
gaat toch alleen maar kapot.
er staat 98,
tank dan zeker geen 95.
je hebt de slechtste motor van volkswagen polo 6r.
met 95 versnel je het proces van het overlijden van je wagen.!

Ben het wel eens met de reactie van @TolgaE,
Dat het niet super motoren zijn weet iedereen.
Toch hoeft niet elke 1.4 slecht te zijn en gelijk kapot gaan.
Je hoeft dus niet bij iedereen die een 6r gti heeft te melden dat die een miskoop heeft gedaan.

Een 1.2 tdi heeft ook zat problemen...
een 1.2 TSI heeft een waardeloze ketting
Dus ja...
 
Laatst bewerkt:
Bij het ene blok is de kans op problemen groter dan bij het andere. Dat betekent mutatis mutandis ook dat je best een minder blok zonder ooit problemen kunt hebben of een beter blok dat een miskoop blijkt
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben het wel eens met de reactie van @TolgaE,
Dat het niet super motoren zijn weet iedereen.
Toch hoeft niet elke 1.4 slecht te zijn en gelijk kapot gaan.
Je hoeft dus niet hij iedereen die een 6r gti heeft te melden dat die een miskoop heeft gedaan.

Een 1.2 tdi heeft ook zat problemen...
een 1.2 TSI heeft een waardeloze ketting
Dus ja...
Pff.
Moet ik ook.op mijn tenen gaan staan als ze mijn auto een tractor noemen.
Ze mogen alles over mijn auto zeggen.
En dat doe ik ook!
Tis toch een forum om elkaar te helpen.
Vb 95 ipv 98 tanken is niet zo slim!
Maar goed nix meer over de cave motor☺
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Tuurlijk mag je aangeven dat de cave motor onbetrouwbaar kan zijn. Maar moet dat nou elke keer? Ik denk dat hij het de eerste keer ook wel gelezen heeft. Stick Out Tongue De informatie na het afbranden van de cave motor is veel nuttiger en hebben veel meer leden wat aan!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Precies het is niet echt prettig als je al je spaargeld in een auto stopt, en vervolgens via een forum allemaal commentaar krijg, dat het een waardeloze auto is.

En te horen krijgen dat een 3 cil diesel een traktor is, is minder erg dan te horen krijgen dat je een miskoop heb gedaan en je beter niet kan tanken want het is zo waardeloos.
En dat bij elk topic over een gti
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Jay511
Er zijn ook mensen die met hun hart een auto kopen... Niemand "verdient" ellende...

Dit is de grootste onzin ooit, als je een aanzienlijke aankoop doet (polo gti’s in dit geval zijn nog steeds redelijk prijzig 9-10k) dan moet je, vind ik, eerst ff wat research doen over het product dat je koopt, als je dat niet doet, en volgens homi, ja wil het niet eens zeggen omdat het onzin is, iets koopt zonder research te doen ben je echt een pannenkoek, op zn minst LOL.

Ander verhaal als je een oude auto koopt die niet duur is (duur relatief naar hoeveelheid euro) en blijkt toch niet geweldig te zijn, dan is het pech hebben maar kan de schade nog gedekt worden min of meer...

Maar bij een grote aankoop (lees duur) en dan niet van te voren even kijken hoe of wat je koopt dan ben je gewoon dom om de risico’s niet van te voren te weten

Een auto met je hart kopen is de grootste onzin dat ik hier gelezen heb met als excuus om niet van te voren research te doen over een grote aankoop.. mooie tikkende tijdbom gekocht met je hart hey heb je wel veel aan

Homi soms ben jij ook echt een pannenkoek
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Maar bij een grote aankoop (lees duur) en dan niet van te voren even kijken hoe of wat je koopt dan ben je gewoon dom om de risico’s niet van te voren te weten

Had niks écht goed ge-inspecteerd bij de RS hoor Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Jay511
Dit is de grootste onzin ooit, als je een aanzienlijke aankoop doet (polo gti’s in dit geval zijn nog steeds redelijk prijzig 9-10k) dan moet je, vind ik, eerst ff wat research doen over het product dat je koopt, als je dat niet doet, en volgens homi, ja wil het niet eens zeggen omdat het onzin is, iets koopt zonder research te doen ben je echt een pannenkoek, op zn minst LOL.

Ander verhaal als je een oude auto koopt die niet duur is (duur relatief naar hoeveelheid euro) en blijkt toch niet geweldig te zijn, dan is het pech hebben maar kan de schade nog gedekt worden min of meer...

Maar bij een grote aankoop (lees duur) en dan niet van te voren even kijken hoe of wat je koopt dan ben je gewoon dom om de risico’s niet van te voren te weten

Een auto met je hart kopen is de grootste onzin dat ik hier gelezen heb met als excuus om niet van te voren research te doen over een grote aankoop.. mooie tikkende tijdbom gekocht met je hart hey heb je wel veel aan

Homi soms ben jij ook echt een pannenkoek


Ik ben liever een pannenkoek dan een botterik (lees: iemand die bot is)...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk idd dat het verstandig is je wat te verdiepen in de risico's van bepaalde auto's cq motoren. Zo leek een Fabia rs me in het verleden ook interessant, maar heb ik daar na die verdieping van af gezien. Zelfde motortje dacht ik.
Maar je kunt geluk hebben en ik gun iedereen het beste ;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!