Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik zag dat iichel gebanned is. Jammer, was toch altijd een grote bron van kennis.

idd zag ik ook, nu had ik al geprobeerd meerdere malen contact te zoeken, hier via het forum en per PB alsook via messenger.
Had een airbagdeksel gereserveerd bij hem, maar helaas geen reakties.
Weet niet wat er is voorgevallen, maar is wel jammer van alle tijd en info die hij heeft geleverd.
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Ken zelf iemand met een gtd, 220k km ofzo, rijdt altijd gelijk vol gas weg, komt vol gas aan en gelijk motor uit, inlaat spruitstuk vervangen, vol roet en variabele kleppen van inlaat deden het niet ofzo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Ondertussen iets meer dan een weekje terug van een fantastische roadtrip. 4 auto's, 8 mannen, 8 landen, 10 dagen, 4000km. Echt een prachtige ervaring! Toch even wat fotootjes hier delen :) Iemand die locaties herkent? :mrgreen:

IMG_2223.jpg Screen Shot 2018-06-05 at 21.52.07.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.52.23.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.52.37.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.53.00.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.53.17.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.53.29.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.53.46.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.59.02.png Screen Shot 2018-06-05 at 21.59.18.png IMG_2792.jpg IMG_2609.jpg IMG_3183.jpg IMG_3058.jpg


Foto 13 is in de buurt van Milaan denk ik...:mrgreen:
Prachtige foto's ! Lekker genieten van het leven :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Ik zag dat iichel gebanned is. Jammer, was toch altijd een grote bron van kennis.
o_O :confused:

Er is een topic n.a.v. het vertrek van iichel.
O ja, waar dan?

Heb mijn verjaardag dit weekend ergens anders gevierd. De terugweg (naar de Belgische pomp) was 159 km. maar ik had nog maar een actieradius van 110 km. Maar toch gehaald. Had een verbruik van 1:21.7, dat heb ik nog nooit gehaald. Moet wel bekennen dat ik achter vrachtwagens aan heb gereden. Niet vanwege de luchtweerstand maar vanwege de snelheid. Zoetermeer > Lommel in 2 uur. Slechts 20 minuten langer als normaal. Valt dus reuze mee.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ondertussen iets meer dan een weekje terug van een fantastische roadtrip. 4 auto's, 8 mannen, 8 landen, 10 dagen, 4000km. Echt een prachtige ervaring! Toch even wat fotootjes hier delen :) Iemand die locaties herkent? :mrgreen:
Ziet er goed uit man!
En wat een beest is de M2 he..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
o_O :confused:

O ja, waar dan?

Heb mijn verjaardag dit weekend ergens anders gevierd. De terugweg (naar de Belgische pomp) was 159 km. maar ik had nog maar een actieradius van 110 km. Maar toch gehaald. Had een verbruik van 1:21.7, dat heb ik nog nooit gehaald. Moet wel bekennen dat ik achter vrachtwagens aan heb gereden. Niet vanwege de luchtweerstand maar vanwege de snelheid. Zoetermeer > Lommel in 2 uur. Slechts 20 minuten langer als normaal. Valt dus reuze mee.

En je had niet zoiets van? Ik ga gewoon tanken?
 
o_O :confused:

O ja, waar dan?

Heb mijn verjaardag dit weekend ergens anders gevierd. De terugweg (naar de Belgische pomp) was 159 km. maar ik had nog maar een actieradius van 110 km. Maar toch gehaald. Had een verbruik van 1:21.7, dat heb ik nog nooit gehaald. Moet wel bekennen dat ik achter vrachtwagens aan heb gereden. Niet vanwege de luchtweerstand maar vanwege de snelheid. Zoetermeer > Lommel in 2 uur. Slechts 20 minuten langer als normaal. Valt dus reuze mee.

Ik merk ook dat de actieradius van de 9N allesbehalve realistisch is. Soms heb ik nog 10km actieradius, als ik dan vervolgens ga tanken gaat er maar ~38/39/40L in. Met die 5 liter had ik nog dik 75km snelweg kunnen rijden Stick Out Tongue
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
goede avond heren en dames, ik zit met een probleem, ik heb 4 maanden gelden miss ietsje lang me remblokken vervangen, en reed hier prima mee. maar paar maanden later begonnen me remschijven te piepen.

nieuwe besteld en er oplaten zetten. maar nu piepen ze al 6 weken lang en het geluid gaat niet weg.

verpest best de rij-plezier. weet iemand hoe dit kan komen dat piepen?
 
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!