Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Auto start prima, wel een licht brommende kachelmotor en een vlaag koude lucht door de ventilatieroosters, telkens als ik scherp naar links stuur o_O Ook werken opeens alle knipperlicht LED'jes zonder canbusstoring, vanwge de kou Stick Out Tongue
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
ABS is volgensmij verplicht, dan functioneerd jouw ABS Systeem niet blijkbaar
ABS zit er ongewijfeld op. ESP wellicht niet
Laat maar ik heb gefaald, ik heb wel ABS [emoji23] Ik dacht het vanmiddag niet gemerkt te hebben toen ik aan een stuk doorgleed en bijna een aanrijding had.
Heb het zojuist even met mijn vader besproken en samen zijn we even gaan testen. Het werkt goed, kwam alleen na 6x proberen de berg pas weer op [emoji23]
ESP zit er ook op en werkt ook goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en M_1.8T-1.2TSI
Afgelopen woensdag 10 jaar samen met vrouw waarvan nu 1 jaar getrouwd. Je denkt leuk, maar ik lag dus met 40,5 graden koorts in coma in bed en na 2 dagen eindelijk weer wat gangbaar in de omgang. Dus dit glad vergeten/ voorbij gegaan aan me, dit ga ik niet redden met een bosje bloemen........

Uit eten gaat em niet worden, 3 zieke kids, dus iemand nog een echte last minute idee?
 
In de week van 12 Maart wordt de Audi geleverd, kan niet wachten... :eek:
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!