Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Op de plaats waar mijn binnenspiegel gemonteerd zit tegen het raam, zie je aan de buiten een soort van vierkantje zitten. Het lijkt niet of alle polo's dit standaard hebben. Is dit een sensor ergens voor? Ik heb geen automatische dimmende binnenspiegel.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95PK - DSG 
Oh wat is die sneeuw leuk als je voorbereid bent, winterbanden, rubberen matten, oem ingebouwde stoelverwarming en ruitensproeiers, een voorbehandelde voorruit. Op een simpele rotonde een dikke Audi niet zien wegkomen en zelf lekker doortuffen. Alleen jammer van die mensen die hun auto niet schoonmaken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Oh wat is die sneeuw leuk als je voorbereid bent, winterbanden, rubberen matten, oem ingebouwde stoelverwarming en ruitensproeiers, een voorbehandelde voorruit. Op een simpele rotonde een dikke Audi niet zien wegkomen en zelf lekker doortuffen. Alleen jammer van die mensen die hun auto niet schoonmaken.


Dit dus,

Ik heb op de zaak even de Karcher er over heen gespoten en de auto was helemaal sneeuw vrij.
Dat rijdt dus echt een stuk beter.

Wat jij zegt ik ben mensen tegengekomen die alleen de voorruit en zij ruit schoon hebben gemaakt, de koplampen ect zijn bijzaak....
Hier mogen ze van mijn best beter op controleren/ bekeuren
 
Donderdag en vrijdag naar Berlijn geweest. heenweg redelijk door kunnen rijden en ongeveer 6 uur over gedaan. De terugweg daarentegen was echt een drama. half 5 vertrokken en 1 uur pas thuis. Een uur file bij Hannover en natuurlijk onwijs slecht weer. Al met al wel twee leuke dagen gehad. Iemand vroeg wat ik er ging doen. Ben naar het Urban Nation museum geweest voor mijn stage en heb een vriend opgezocht. Was dus mooi te combineren :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Donderdag en vrijdag naar Berlijn geweest. heenweg redelijk door kunnen rijden en ongeveer 6 uur over gedaan. De terugweg daarentegen was echt een drama. half 5 vertrokken en 1 uur pas thuis. Een uur file bij Hannover en natuurlijk onwijs slecht weer. Al met al wel twee leuke dagen gehad. Iemand vroeg wat ik er ging doen. Ben naar het Urban Nation museum geweest voor mijn stage en heb een vriend opgezocht. Was dus mooi te combineren :)
Dat zijn leuke ritjes met een goede auto,
Ik geniet er altijd van om zover te rijden in mijn fijne polo
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Oh wat is die sneeuw leuk als je voorbereid bent, winterbanden, rubberen matten, oem ingebouwde stoelverwarming en ruitensproeiers, een voorbehandelde voorruit. Op een simpele rotonde een dikke Audi niet zien wegkomen en zelf lekker doortuffen. Alleen jammer van die mensen die hun auto niet schoonmaken.
Echt, ik zag 2x een Tesla rijden waarvan de achterruit nog helemaal dicht zat. Aanhouden, rijbewijs en auto in beslag nemen. Eikels.

Ik heb op de zaak even de Karcher er over heen gespoten en de auto was helemaal sneeuw vrij.
Heb ik vroeger ook gedaan op mijn werk. Maar dan niet 1 wagen maar een stuk of 10. Ging echt makkelijk alleen mijn baas vond dat niet leuk. Bleek n.l. dat het parkeerterrein een ijsbaan werd. :rolleyes: Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!