Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Heb ik wel over getwijfeld, maar ik heb zelf geen enkele ervaring met importeren en ken ook niemand die dit voor mij zou kunnen regelen. Als ik het uit handen geef ben ik voor een all-in service al een kleine €800 kwijt en dat gaat weer ten koste van de aanschafprijs, dus al met al vraag ik me af of ik er veel mee op schiet :(

Had ik ook niet toen ik er aan begon! Maar het is allemaal niet zo moeilijk. Reken maar op ongeveer 500-600 euro om hem hier te krijgen incl alle omkosten. (BPM RDW etc)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Even een kwaliteits pijling.
Ik ben benieuwd hoelang jullie doen met ruitenwissers en van welk merk ze dan zijn?
Die van mij zitten er vanaf 4 april op en trekken nu al strepen, ze zijn van bosch.
Ik vind na 6 maanden al strepen redelijk snel.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Even een kwaliteits pijling.
Ik ben benieuwd hoelang jullie doen met ruitenwissers en van welk merk ze dan zijn?
Die van mij zitten er vanaf 4 april op en trekken nu al strepen, ze zijn van bosch.
Ik vind na 6 maanden al strepen redelijk snel.
Ik heb wissers van het merk SWF, eerste setje nieuwe sinds aanschaf van de auto. Ze zitten er nu bijna 2.5 jaar op en de bestuurderszijde begint nu lichtjes te strepen. Binnenkort ga ik ze weer vervangen.

Hiervoor was het setje af fabriek van Bosch, deze hebben het ook 2.5 jaar volgehouden.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Goedemorgen, ik heb een chinese schakelaar geplaatst met CH/LH auto-functie, op 1 functie na werkt het allemaal zoals het zou moeten werken.

Waneer ik bij de chinese schakelaar de stadslicht stand inschakel (h4 koplamp) gaat de dimlicht in werking samen met het stadslicht, waneer ik hem doordraai naar dimlicht veranderd er niets aan de verlichting. Bij parkeerlicht werkt overigens wel alleen de stadslichtjes.

Heet iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat waneer ik de schakelaar op stadslicht zet ook enkel deze lampjes alleen gaan branden?
full

Voordat je je automatische lichtschakelaar had ingebouwd, brandden toen je koplampen altijd? Ook in stand 0?
Of heb je een adapterkabel tussen je lichtschakelaar en kabelboom zitten?
 
Even een kwaliteits pijling.
Ik ben benieuwd hoelang jullie doen met ruitenwissers en van welk merk ze dan zijn?
Die van mij zitten er vanaf 4 april op en trekken nu al strepen, ze zijn van bosch.
Ik vind na 6 maanden al strepen redelijk snel.

Op mijn vorige auto had ik ruitenwissers die ik gekocht hebt uit de action - gingen 10+ maanden mee zonder problemen voor onder 10,-
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Iemand een soort stappenplan om dit te veranderen in VCDS, krijg het maar niet zichtbaar:

ESP 8.2i -> byte 2 naar '28' en byte 10 naar '14'
ESP 9.0i -> byte 2 naar '28' en byte 10 naar '14'

Control modules -> 03 ABS Brakes -> Coding 07 -> ???

Bij voorbaat dank!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Dan hebben ze waarschijnlijk een beter bod gehad. Zou jij dan niet het zelfde gedaan hebben ? Ik wel zo lang er niet aanbetaald is reserveer ik niks meer
Beter bod of niet, dan nog hadden ze het fatsoen kunnen opbrengen om hem even te bellen.

Is natuurlijk wel enorm afhankelijk van hoeveel je met de auto rijd, en de ruitenwissers gebruikt.
Ik dacht dat het te maken had met de zon. Dat ruitenwissers niet slijten van het gebruik maar door de UV straling.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Zou deze climatic ook passen in een auto waar normaal deze in zit? (2e foto)
Dit omdat de normale een knopje mist en ze verkopen de knopjes niet los bij de dealer...
En de normale zijn een stuk duurder dan met climatic...

Wat is trouwens het verschil, alleen dat er graden bij staan
 

Bijlagen

  • 20928088-D37A-4E5E-92AF-D10829DAA053.jpeg
    20928088-D37A-4E5E-92AF-D10829DAA053.jpeg
    9.8 KB · Weergaven: 56
  • 802E7060-3910-4C7B-B314-D9481E91D67E.jpeg
    802E7060-3910-4C7B-B314-D9481E91D67E.jpeg
    42.4 KB · Weergaven: 53
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Nieuwe Polo op het oog. Alle luxes maar helaas zonder parkeersensoren, dus die kosten moeten van de vraagprijs af. Onderhandelen...........zucht..

Iemand ervaring met deze club voor oem parkeersensoren voor de 6R?
https://www.autopar.nl/parkeersensoren-polo-6r-achter

Ik vind €525,- errrug aan de prijs, maar dan is wel alles oem. Of iemand ervaring met een andere partij die het goed uit kan voeren? :)

Alvast dank!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!