Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Kort vraagje;
Maatje van me heeft ook een polo gekocht, 9n3, en vroeg me af of er met VCDS nog leuke aanpassingen te doen zijn?
Selective locking, aantal keer knipperen voor richtingaanwijzers, aantal keer wapperen met de ruitenwisser bij sproeien met ruitensproeier, sterkte stuurbekrachtiging (GTI stand is de leukste vind ik) [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Selective locking, aantal keer knipperen voor richtingaanwijzers, aantal keer wapperen met de ruitenwisser bij sproeien met ruitensproeier, sterkte stuurbekrachtiging (GTI stand is de leukste vind ik) [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Kijk, daar kan ik wat mee! En je ramen openen doormiddel van je sleutel?

Bij de 6r en 6c weet ik wel wat er ongeveer allemaal mogelijk is, maar 9n3 is voor mij nog redelijk onbekend terrein. :oops:

Ik ga sowieso hier nog het een en ander van uitproberen!
https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/vcds.273/
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Kijk, daar kan ik wat mee! En je ramen openen doormiddel van je sleutel?

Bij de 6r en 6c weet ik wel wat er ongeveer allemaal mogelijk is, maar 9n3 is voor mij nog redelijk onbekend terrein. :oops:

Ik ga sowieso hier nog het een en ander van uitproberen!
https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/vcds.273/
De 9N3 heeft 3 verschillende BCM's:
  • Basis
    • Part Numbers: 6Q2-937-049-***
  • Medium
    • Part Numbers: 6Q1-937-049-***
    • Supported Features: Cruise Control System (CCS), Heated Front Window
  • High
    • Part Numbers: 6Q0-937-049-***
    • Supported Features: Automatic Transmission (Shift Lock),
Ik heb de "Medium" BCM, en ramen op en neer gaat alleen met de fysische sleutel in het slot van de bestuurdersdeur. Naar links of naar rechts houden, en dan gaan de ramen op en neer. (Op slot = ramen toe, ontgrendelen = ramen open)

Met de afstandsbediening zou volgens sommigen ook moeten gaan, maar dan heb je dan de hoogste BCM voor nodig vermoed ik, want ik krijg het niet werkend.
9Byte3.jpg


Bij mij zijn alleen de eerste 2 bytes ingevuld, en de rest is helemaal leeg. Als je deze optie wel hebt, moet je in byte 3 bit 5 aanzetten. (In 09. Centr. Elect.)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en Peppergrey
De 9N3 heeft 3 verschillende BCM's:
  • Basis
    • Part Numbers: 6Q2-937-049-***
  • Medium
    • Part Numbers: 6Q1-937-049-***
    • Supported Features: Cruise Control System (CCS), Heated Front Window
  • High
    • Part Numbers: 6Q0-937-049-***
    • Supported Features: Automatic Transmission (Shift Lock),
Ik heb de "Medium" BCM, en ramen op en neer gaat alleen met de fysische sleutel in het slot van de bestuurdersdeur. Naar links of naar rechts houden, en dan gaan de ramen op en neer. (Op slot = ramen toe, ontgrendelen = ramen open)

Met de afstandsbediening zou volgens sommigen ook moeten gaan, maar dan heb je dan de hoogste BCM voor nodig vermoed ik, want ik krijg het niet werkend.
9Byte3.jpg


Bij mij zijn alleen de eerste 2 bytes ingevuld, en de rest is helemaal leeg. Als je deze optie wel hebt, moet je in byte 3 bit 5 aanzetten. (In 09. Centr. Elect.)
Duidelijk, bedankt! Binnenkort gaan we er even naar kijken =)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Waar heb je de zwarte hemel vandaan man? En duur?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Marktplaats en ik heb er 250 euro voor betaald moest alleen bij de dealer even 2 klemmetjes voor de zonnekleppen bestellen en unit voor je alarm en dit in het zwart deze zat er wel bij maar niet voor een alarm helaas en die houders waren afgebroken dit koste me 40 euro dus was voor 290 klaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Zeker een koopje en ook niet in gerookt, enigste - puntje aan de aankoop was dat i niet compleet was dus heb ik toen wat van de prijs af geluld omdat ik nog wat zou moeten gaan bestellen bij de dealer maar kwam ik nog uit onder de 300 ik zag hem op marktplaats toevallig.. gelijk gebeld en er meteen heen gereden met de v60 van mn pa was me een ritje wel alphen a/d rijn - zuid limburg en het paste gewoon in die gekke volvo [emoji851]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Ik kom net aan bij mijn auto en start hem en doe mijn lichten aan en krijg een melding lampje defect.
Ik de auto uit en rondje lopen en zie ineens dat de achterlichten het niet doen....
Ik dacht misschien is het t10 lampje, maar dus niet...
Nu zit ik in dubio wat het is..
mijn kofferbakverlichting begint ook ineens te knipperen...
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik kom net aan bij mijn auto en start hem en doe mijn lichten aan en krijg een melding lampje defect.
Ik de auto uit en rondje lopen en zie ineens dat de achterlichten het niet doen....
Ik dacht misschien is het t10 lampje, maar dus niet...
Nu zit ik in dubio wat het is..
mijn kofferbakverlichting begint ook ineens te knipperen...

Al even de stroom van het geheel gehaald? Ooit zoiets gehad met een Polo van een vriend. Even de + eraf halen op je accu, 5 minuten wachten en weer aansluiten. Daarna heeft hij nooit de storing meer gezien en belangrijkste, alles deed het weer.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Tja, t blijft Ali, dus t kan vriezen en t kan dooien... andersom, zo duur hoeft t van een fatsoenlijke fabrikant toch ook niet te zijn? Lijkt mij t risico van China meuk voor een dashcam niet helemaal waard...
Ben ik niet met je eens.
Ik bestel 80 % via china soms zit er indedaad wel eens iets bij wat niks is. Maar het meeste is in orde . In elk geval scheelt het kwa prijs een hoop



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!