Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Even hobby'en
725b70b6e21c1409b60bad0676fffc1e.jpg


(Ja auto is van die buitenlander)

Knap gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Verdomme, m'n voorbumper laatst goed beschadigd. (Nee, ik reed niet laag maar juist extra hoog) Dit door een enorm hoog uitstekende putdeksel bijn m'n zwager in de straat. Hij woont in nieuwbouw en in het donker was dit niet goed te zien. Ik ben bezig om de gemeente aansprakelijk te stellen voor de schade. Nu maar hopen dat ze meewerken.

IMG_9112.JPG

IMG_9111.JPG
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Ik doe het maar even hier.. vandaag spiegelglas links gebroken bij vervanging van mijn spiegelkappen weet iemand waar ik de zelfde spiegel kan bestellen zonder kleurverschil ? Gaat om linker verwarmbare spiegel polo 6r 2012
 

Bijlagen

  • 20161225_174121.jpg
    20161225_174121.jpg
    804.5 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Dikke vette dislike Stick Out Tongue

Hoho komt weer een polo voor terug[emoji28][emoji51] alleen nog even de juiste vinden

Je vriendin zit er nog in...

Het bier ook[emoji23]

Was ik maar nooit lid geworden van dit forum heb nu al zoveel ideeën voor een auto die ik nog moet aanschaffen[emoji849][emoji849][emoji39][emoji39]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!