Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb het in een ver verleden ooit ook eens gehad met een Ford, was een 5 bak maar daar ineens de 5 weg met een hoop gerammel. Achteraf bleek er een scheurtje in de bak te zitten (ooit een drempeltje of zo geraakt) en was alle olie er uit gelopen. Doordat je het meeste rijdt in de hoogste versnelling was die set tandwielen dus ook als eerste naar de kloten gegaan. In andere versnellingen kon ik nog rijden maar ook die tandwielen waren allemaal half aan gort. Uiteindelijk andere bak van de sloop gehaald, was voordeliger dan reviseren.
 
Verdomme! Net m'n 6de versnelling kwijt geraakt! Built gerammel in de bak... [emoji24]
Oef, dat is niet leuk. Hoop voor je dat het meevalt.

Hier gaat ook het ene na het andere mis. Eerst de PC (die is inmiddels al wel van de intensive care af) en nu een tijdschakelaar. Op zich geen probleem want dan koop je een nieuwe zou je zeggen. Maar helaas, deze dubbele tijdschakelaars zijn nergens meer te verkrijgen. Helemaal geen dubbele meer.
 

Bijlagen

  • 2nuhmwm.png
    2nuhmwm.png
    116.9 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Oef, dat is niet leuk. Hoop voor je dat het meevalt.

Hier gaat ook het ene na het andere mis. Eerst de PC (die is inmiddels al wel van de intensive care af) en nu een tijdschakelaar. Op zich geen probleem want dan koop je een nieuwe zou je zeggen. Maar helaas, deze dubbele tijdschakelaars zijn nergens meer te verkrijgen. Helemaal geen dubbele meer.
Ook niet bij Conrad ?

Geeuw, te vroeg op (4 uur), anders had ik ff voor je gekeken.
 
lol op de 6c is het gewoon een timer die aftelt, in plaats van een actief systeem
Is dat zo?
Ik dacht dat het wel op bepaalde signalen afgesteld was..
Dit zegt VW zelf over vermoeidheidsherkenning:

Vermoeidheidsherkenning.
Waarschuwt u bij tekenen van onoplettendheid.
Vermoeidheidsherkenning (standaard op Highline) waarschuwt als u tijdens het besturen van uw auto tekenen van onoplettendheid vertoont. Het systeem analyseert uw stuurgedrag en weet wanneer u een bepaald vermoeidheidsniveau bereikt. Op dat moment krijgt u op zowel visuele- als akoestische wijze signalen, met het advies om een korte pauze te nemen. Iemand koffie?

http://www.volkswagen.nl/modellen/polo
 
ik heb die melding ook eens gehad ( kopje koffie ) hahaha
ik was mss net 35 minuten onderweg klaar wakker NEE IK WIL GEEN KOFFIE.
ik vraag me ook af hoe dat werkt???:rolleyes:
denk niet dat het een timer is , anders zou ik het regelmatig moeten zien??
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!