Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
ik surfte een beetje rond eigenlijk naar onderdelen, kom ik deze advertentie tegen, polo 6c R-line van 2015. Scherp geprijsd met led
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/vw-polo-sport-1-0-bmt-125887518/
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/vw-polo-sport-1-0-bmt-125887516/
wat een verschil met Nederland, komt natuurlijk een beetje Bpm bij. http://autoimport.autotelex.nl/
Leuk, een R-line met 1,0 liter motor Stick Out Tongue zoals ze 't in de VS zeggen: all show and no go... :innocent:
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban
Seks schijnt sowieso goed te helpen tegen hoofdpijn dus dat smoesje kunnen ze al niet meer gebruiken. Stick Out Tongue

Gisterenavond is hier een ongeluk gebeurt. Een Mercedes W211 220CDI ramde een Lupo 3L TDI. Je kan lullen wat je wil maar Duitse degelijkheid is toch wel fijn. Dat er bij dit ongeluk alleen een paar lichtgewonden zijn gevallen is echt een godswonder.
Bestuurder van de Mercedes had de wagen geleend van papa en scheet 7 kleuren bij de gedachte dat hij dit moest gaan vertellen. Hoop dat hij flink op z'n lazer krijgt want hij reed véél te hard.
Sorry voor de zeer slechte foto. Had mijn mobiel thuis laten liggen. Foto's zijn door een ander gemaakt.

Arzdy657rVqm-soCa2r29uMAlShM8Cj70CWMGvTWZAfs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wat een explosie in Tianjin niet normaal zeg, en heel wat Volkswagens in rook opgegaan..
Op een foto zie je door de lucht druk alle airbags zijn afgegaan.
foto 2 zie je polo staan..
Heel triest..
explosion-in-chinese-city-of-tianjin-burns-dozens-of-vw-beetles-and-hundreds-of-other-cars_4.jpg 483903468.jpg 150814105308-tianjin-blast-26-exlarge-169.jpg Hundreds-hurt-in-fiery-blasts.jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
goed, uw code is te reduceren tot:

getal 1, boven de deelstreep:

het aantal elementen in x maal de som van ((alle x'en min het gemiddelde van x) tot de macht 4)

getal 2, onder de deelstreep.

deel 1
[(de derde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
(de vierde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
(de de vijfde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
...
(de n'de x min het gemiddelde van x in het kwardraat) tot de 3e macht]


dat in het kwardaat geeft getal 2

nu deel je getal 1 door getal 2. da's getal 3.

getal 3 min 3 is je code.

afgeleid hieruit:
x is een matrix (tabel) van waarden, het is hoogstwaarschijnlijk een vector, met 1 lange rij (of kolom) van getallen.
x heeft minimaal 3 waarden (immers, i = 3) en het exacte aantal waarden is n.

x is onbekend
ergo
het aantal elementen (getallen) in x is onbekend

ergo
onoplosbaar Stick Out Tongue

wifi code: 'whatisthematrixofx'?

ja ik ben altijd heel gezellig op feestjes
 
Laatst bewerkt:
beste polo boy's
even een vraag is het nu deze tijd nog raadzaam om een turbo nog goed warm te draaien alvorens je op je gaspendaal
gaat staan , en ook weer af te koelen voordat je je motor uitzet???
dat deed ik vroeger ook met m'n fiat punto gt turbo ook.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Gewoon netje warm rijden tot de boel op tempratuur is, dan mag trappen, rij de laatste paar kilometers rustig aan, kan de turbo koelen, voor dat je het contact uitzet laat 20/30 sec na draaien.
dit voorkomt dat de turbo lager niet droog komt te staan, met het na draaien van de turbo verleg je ook de levensduur. Er zijn genoeg mensen die na het scheuren de motor direct uit gooien.

als de Turbo 8 seconden zonder motorolie draait is deze onherstelbaar beschadigd. Als een Turbo 4 seconden zonder motorolie draait mag je vergelijken met een motor die 4 minuten zonder olie draait.

ik weet niet hoe het nu zit tegenwoordig met nieuwe autos, moet je niet eerste zoveel kilometer gewoon rijden

laat ik zeggen inrijden (inwijden)..
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
goed, uw code is te reduceren tot:

getal 1, boven de deelstreep:

het aantal elementen in x maal de som van ((alle x'en min het gemiddelde van x) tot de macht 4)

getal 2, onder de deelstreep.

deel 1
[(de derde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
(de vierde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
(de de vijfde x min het gemiddelde van x in het kwadraat) tot de 3e macht +
...
(de n'de x min het gemiddelde van x in het kwardraat) tot de 3e macht]


dat in het kwardaat geeft getal 2

nu deel je getal 1 door getal 2. da's getal 3.

getal 3 min 3 is je code.

afgeleid hieruit:
x is een matrix (tabel) van waarden, het is hoogstwaarschijnlijk een vector, met 1 lange rij (of kolom) van getallen.
x heeft minimaal 3 waarden (immers, i = 3) en het exacte aantal waarden is n.

x is onbekend
ergo
het aantal elementen (getallen) in x is onbekend

ergo
onoplosbaar [emoji14]

wifi code: 'whatisthematrixofx'?

ja ik ben altijd heel gezellig op feestjes
Whahaha geniaaal!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!