Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Vandaag erachter gekomen dat de dealer mijn koplampen idioot laat heeft afgesteld. Pas vanaf 10 meter afstand, valt mn xenon op paaltjes die langs de weg staan. Voorheen stond hij perfect en was hij nog afgesteld.

Ik baal hier ontzettend van, want nu mag ik WEER aan mn koplampen zitten, terwijl ik daar gewoon vanaf wou blijven.

Wat een gedoe zeg... Pfft
Ga gewoon terug naar de dealer en zeg dat hij het weer hersteld, gratis.

Pfff, wat een verhaal zeg. Arm meisje. Hoop toch dat ze ooit wel weer kan lopen. Op dat gebied zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Maar inderdaad, ineens is je leven helemaal anders. :(
Ik hoop dat de dader gepakt wordt en dat ze hem zo vreselijk laten lijden maar dat zal wel weer niet.
In Iran (dacht ik) heeft een man zuur in het gezicht van een vrouw gegooid (ze was heel knap en nu kan ze zo in een horrorfilm meespelen) en zij heeft gepleit bij de rechter dat ze hetzelfde bij hem mag doen. Rechter is daar akkoord mee gegaan maar ze heeft het niet gedaan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
voor de echt liefhebbers: http://www.finnleys.nl/Polo-Original

Polo's een begrip in pepermunt met als kenmerk het gat in het midden. De pepermunt smaak polo werd voor het eerst geproduceerd in het Verenigd Koninkrijk in 1948 per medewerker John Bargewell op de Nestle Factory. De naam 'Polo' is naar verluidt van het woord 'Polar' en staat voor de koel en fris gevoel bij het zuigen op een Polo . o_O

Iemand ervaring ? uhmm
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
moet even wat kwijt... emmen ligt in 't oosten van NL maar ook hier vlakbij.
vorige week een meisje van 26 daar van de fiets getrokken, verkracht en zwaar gewond achtergelaten. ligt nu hier op de afdeling een paar deuren verderop met een hoge dwarslaesie.
van de nek af verlamd.
is in 1 dag de rest van je leven verwoest. fucking bizar.

http://www.blick.ch/news/schweiz/ze...velo-gerissen-und-vergewaltigt-id3999277.html
http://www.blick.ch/news/schweiz/ze...-opfer-ist-querschnittgelaehmt-id4025351.html

Ik lees het net, Echt te ziek voor woorden wat er is gebeurd. Verschrikkelijk!

Als het mijn dochter zou zijn, en de dader tegen komen op straat dan kan ik toevallig niet meer remmen met mijn auto, ja en dan moet ik zitten daar heb ik wel voor over, met mijn toerekeningsvatbaar. Ik kenden er een en het ging per ongeluk, geen straf zaak vrije man dus..

Wat een Rare wereld is het toch.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Er lopen meer gekken los dan gekken die vastzitten ..
En niet alle gekken die vastzitten zijn gek.

Ik lees het net, Echt te ziek voor woorden wat er is gebeurd. Verschrikkelijk!

Als het mijn dochter zou zijn, en de dader tegen komen op straat dan kan ik toevallig niet meer remmen met mijn auto, ja en dan moet ik zitten daar heb ik wel voor over, met mijn toerekeningsvatbaar. Ik kenden er een en het ging per ongeluk, geen straf zaak vrije man dus..

Wat een Rare wereld is het toch.
Wel zonde van je wagen maar ik ken ook nog wel een aantal figuren waarbij, als ze voor mijn auto langslopen, ik hoop dat mijn ABS ineens een storing heeft. o_O
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Durban
En niet alle gekken die vastzitten zijn gek.


Wel zonde van je wagen maar ik ken ook nog wel een aantal figuren waarbij, als ze voor mijn auto langslopen, ik hoop dat mijn ABS ineens een storing heeft. o_O

Daar zit wel iets in,, maar ja dan is de kans groot dat je er Wel ( als) gek uitkomt.

Gelukkig ben ik wel goed verzekerd..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!