Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Een goeie poetsbeurt krijgt die plekken wel weg. Maar dan spreek ik niet over een snelle wasbeurt, maar echt met kleien, polijsten etc.

Zijn tegenwoordig veel mensen die dat ook kunnen doen voor je, voor n mooi bedrag :) Beetje rondkijken voor een fanaat voor t wassen
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI
Met een polijstmachine kan dit toch gewoon verwijderd worden?
En je kan ook altijd scratch 2.0 van Meguiars proberen.. Dit is om krassen weg te werken, maar ik krijg met dat spul ook altijd met gemak oude vogelpoep van mijn lak.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Leg er even een kwartiertje natte stukken wc-papier op, dan weekt het los.
Werkt perfect als het dikke witte klodders zijn, dus wellicht nu ook.
Al een aantal keren herhaald, werkt niet helaas :(

Met een polijstmachine kan dit toch gewoon verwijderd worden?
En je kan ook altijd scratch 2.0 van Meguiars proberen.. Dit is om krassen weg te werken, maar ik krijg met dat spul ook altijd met gemak oude vogelpoep van mijn lak.
Dit ga ik zeker eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Met een polijstmachine kan dit toch gewoon verwijderd worden?
En je kan ook altijd scratch 2.0 van Meguiars proberen.. Dit is om krassen weg te werken, maar ik krijg met dat spul ook altijd met gemak oude vogelpoep van mijn lak.
Heel erg bedankt voor de tip! Het heeft gewerkt. Heb het wel een aantal keren moeten herhalen maar hij is vrijwel helemaal weg! Geweldig spul die ScratchX2.0, meteen ook even andere krasjes behandeld met succes Big Grin

4bb4e08ca5bafd22547071488d30c19b.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!