Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik begin blijkbaar lichte tekenen van verslaving te vertonen, getuige deze melding:

sgrPLbv.png


Misschien iets minder spammen en meer andere dingen doen. Sneeuwpoppen bouwen ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en Maik
man man man man. je blijft lachen met die zwitsers. sinds mijn motorwissel ben ik 15.000km verder en moest ik dus langs voor een beurtje. op de vraag of ik tevreden was zei ik dat het verbruik iets tegenviel en de performance ook. iets minder pks en nms. wel meldde ik er eerlijk bij dat ik op 17 inch reed en het koude en vochtige weer waarschijnlijk mee zouden spelen.

auto de brug op, monteur kijken, ik koffie.

ja meneer iichel, het ligt eraan dat uw intercooler niet past bij uw motor. heel verhaal over diesel, turbo, temperatuur, intercooler.
ik heb gezegd dat ik erover na zou denken om de intercooler op mijn bluemotion 1.2tdi (hint: die heeft geen intercooler) zou vervangen.

ik gok dat ie volgende week belt om te vertellen dat het hoge verbruik komt door het 4 wheel drive system.
 
man man man man. je blijft lachen met die zwitsers. sinds mijn motorwissel ben ik 15.000km verder en moest ik dus langs voor een beurtje. op de vraag of ik tevreden was zei ik dat het verbruik iets tegenviel en de performance ook. iets minder pks en nms. wel meldde ik er eerlijk bij dat ik op 17 inch reed en het koude en vochtige weer waarschijnlijk mee zouden spelen.

auto de brug op, monteur kijken, ik koffie.

ja meneer iichel, het ligt eraan dat uw intercooler niet past bij uw motor. heel verhaal over diesel, turbo, temperatuur, intercooler.
ik heb gezegd dat ik erover na zou denken om de intercooler op mijn bluemotion 1.2tdi (hint: die heeft geen intercooler) zou vervangen.

ik gok dat ie volgende week belt om te vertellen dat het hoge verbruik komt door het 4 wheel drive system.


De 1.2 TDI heeft wel degelijk een intercooler, op elsawin staat er namelijk een in-uitbouw schema en op etka kan je hem vinden met partnummer 6R0 145 805. allebei voor motor CFWA.
intercooler.PNG
in-uibouwschema.PNG
 
Ik kom over een paar maanden even toeren door de bergen Stick Out Tongue misschien ook Zwitserland, is alleen wel duur nu. Hoe is de prijs van benzine daar?
CHF 1,40, dat is ongeveer hetzelfde in euro's

De 1.2 TDI heeft wel degelijk een intercooler, op elsawin staat er namelijk een in-uitbouw schema en op etka kan je hem vinden met partnummer 6R0 145 805. allebei voor motor CFWA.
intercooler.PNG
in-uibouwschema.PNG

Oeps, I stand corrected

Waar is je passagiers airbag? Stick Out Tongue
Lichter is beter toch?
Ga binnenkort een zacht dashboard erin zetten :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!