Ik volg al enige tijd met grote interesse dit forum, aangezien ik vorig jaar november na lang wikken en wegen toch de Polo BM besteld heb..
Ik ben 24jr oud en rij inmiddels al 2jr met een Golf V R32 reflex zilver. Veel mensen zullen denken wat zonde, maar ook een R32 gaat wennen na 2 jaar!
De reden dat ik voor een Polo BM heb gekozen is simpelweg dat ik teveel kilometers ga maken. Toen ik mijn R32 kocht reed ik slechts 500km in de maand. Inmiddels zit ik al op de 2500km in de maand, wat de R32 toch wel een dure auto maakt dan! Zie hieronder mijn R32 tijdens een rondje Nürburgring..
Zoals ik al eerder zei, heb ik mijn Polo in november besteld. Hij is week 3 dit jaar gebouwd en staat momenteel nog op transport. (eindje varen vanuit Mexico
Mijn uitrusting:
- Candy White
- 5drs
- Zwarte 'metric' bekleding
- Park Distiance Control
- 35% getinte ramen
- Executive Plus
- Multifunctioneel stuur
- Licht & zicht pakket
- Winterpakket
- Bochtenverlichting incl dagrijverlichting
- Touch adapter (had ik besteld, maar heb ik afbesteld, schijnt niet meer nodig te zijn)
- Carbon spiegelkappen (leek mij wel mooi staan op wit, ben benieuwd)
kortom alles wat er op te bestellen viel heb ik erop besteld.
Ik verwacht hem met een week of twee en heb al veel goeie ideeën opgedaan op dit forum.
- Ik wil m'n interieur graag met leer laten bekleden. Heb inmiddels al een offerte binnen voor een zwart leer met alcantara interieur, met witte stiksels in Passat R36 style.. (1350Euro)
- Ik zat te denken aan 17inch Borbet LV5 velgen (omdat ze zwart zijn)
- Verder heb ik een kennis die heel handig is met auto's ombouwen (alle originele optie's kan hij erin/op bouwen) hem wil ik vragen voor originele xenon in te bouwen!
Verder valt er natuurlijk nog genoeg te veranderen aan de auto; lampjes, dekor inleg, ideeën zijn welkom..
Ik ben 24jr oud en rij inmiddels al 2jr met een Golf V R32 reflex zilver. Veel mensen zullen denken wat zonde, maar ook een R32 gaat wennen na 2 jaar!

Zoals ik al eerder zei, heb ik mijn Polo in november besteld. Hij is week 3 dit jaar gebouwd en staat momenteel nog op transport. (eindje varen vanuit Mexico

Mijn uitrusting:
- Candy White
- 5drs
- Zwarte 'metric' bekleding
- Park Distiance Control
- 35% getinte ramen
- Executive Plus
- Multifunctioneel stuur
- Licht & zicht pakket
- Winterpakket
- Bochtenverlichting incl dagrijverlichting
- Touch adapter (had ik besteld, maar heb ik afbesteld, schijnt niet meer nodig te zijn)
- Carbon spiegelkappen (leek mij wel mooi staan op wit, ben benieuwd)
kortom alles wat er op te bestellen viel heb ik erop besteld.
Ik verwacht hem met een week of twee en heb al veel goeie ideeën opgedaan op dit forum.
- Ik wil m'n interieur graag met leer laten bekleden. Heb inmiddels al een offerte binnen voor een zwart leer met alcantara interieur, met witte stiksels in Passat R36 style.. (1350Euro)
- Ik zat te denken aan 17inch Borbet LV5 velgen (omdat ze zwart zijn)
- Verder heb ik een kennis die heel handig is met auto's ombouwen (alle originele optie's kan hij erin/op bouwen) hem wil ik vragen voor originele xenon in te bouwen!
Verder valt er natuurlijk nog genoeg te veranderen aan de auto; lampjes, dekor inleg, ideeën zijn welkom..