Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja zal morgenvroeg naar de garage waar ik hem heb gekocht, en zal het laten zien, volgens mij een soort bitumen afdichtings tape warschijnlijk de condencer daar lek heb nog garantie en had ook de indruk al voor dat ik hem bereed dat de airco niet zo koud werdt, hij heeft hem bijgevuld maar als ie geen druk op kan bouwen wordt het koelmiddel niet goed rondgepompt zoiets lekt altijddie hier staat heb dat niet
denk het wel is een verborgen gebrek wat ik niet heb gezien bij het berijden van de auto, wie let daar nu opvalt zoiets onder garantie dan
ja ga er straks even heen dan moeten zij dat er maar weg peuteren, en dan kijkDie van mij heeft het ook niet. Het lijkt net onder de condensor te zitten.
Is er niet iets tussen de grille gewaaid wat daar nu zit?
Gelukkig voor je.Opgelost, zat nog een stukje plastic om de radiator heen wanneer een nieuwe radiator is in gekomen, dus geen plakband gelukkig
heb nog een vraagje aan jou, wanneer moet de distributieriem vervangen worden van de polo aw 2019 1.0 TSI kan het nergen gewaar wordenBij mijn AW 2022 zit er ook niets.
210.000 km officieelheb nog een vraagje aan jou, wanneer moet de distributieriem vervangen worden van de polo aw 2019 1.0 TSI kan het nergen gewaar worden
Das veel zullen wel betere riemen zijn dan op deze nieuwere motors210.000 km officieel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.