Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Ik weet niet of je vaker op de autobahn zit, maar het is niet alleen zien en reageren op wat er gebeurd. met die snelheden moet je ook inschatten. en in dit geval was zijn inschatting juist. die auto gaat naar links komen. vaak word er op voorhand ook al geseind als mensen flink aan het trappen zijn.

Eerlijk gezegd is het mij te druk op die middelste baan om 240 links te rijden. 170/180 durf ik nog wel aan. maar je ziet maar kijken en inschatten wat de ander zou kunnen gaan doen. en nu is het gewoon niet te beremmen

oh en het is duidelijk geen golf 5 haha
Nou ja... zoals in de reacties staat: met 290 km/u zou hij geen ongeluk hebben gemaakt... :tearsofjoy:
 
Volkswagen  X  X 
Ik weet niet of je vaker op de autobahn zit, maar het is niet alleen zien en reageren op wat er gebeurd. met die snelheden moet je ook inschatten. en in dit geval was zijn inschatting juist. die auto gaat naar links komen. vaak word er op voorhand ook al geseind als mensen flink aan het trappen zijn.

Eerlijk gezegd is het mij te druk op die middelste baan om 240 links te rijden. 170/180 durf ik nog wel aan. maar je ziet maar kijken en inschatten wat de ander zou kunnen gaan doen. en nu is het gewoon niet te beremmen

oh en het is duidelijk geen golf 5 haha

Nee heb niet zo veel ervaring met de autobahn. Maar begrijp het principe van voorspellend vooruitdenken wel, dat doe ik hier ook gewoon. Heb er wel 2x gereden naar dusseldorf airport maar nooit met 140+ (kon mn polo 6n ook niet aan toen). De meeste Duitsers reden daar zo rond 130/140. Bovendien was een stuk ook maximaal 100 km/h ivm werkzaamheden.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Nee heb niet zo veel ervaring met de autobahn. Maar begrijp het principe van voorspellend vooruitdenken wel, dat doe ik hier ook gewoon. Heb er wel 2x gereden naar dusseldorf airport maar nooit met 140+ (kon mn polo 6n ook niet aan toen). De meeste Duitsers reden daar zo rond 130/140. Bovendien was een stuk ook maximaal 100 km/h ivm werkzaamheden.
ja er zijn daar vaak veel en redelijke lange wegwerkzaamheden idd, ik 3 weken geleden naar Hamburg, daar was de tank in 293km leeg... ik was er wel in 3,5 uur vanaf flevoland
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Laatst een weekje naar Beieren geweest. Meestentijds ca 145 km/u gereden met af en toe even een sprintje naar 200 + op een leeg stukje.
Viel me op dat men zich een stuk gedisciplineerder en socialer gedraagt. Off topic: Vormt mede een verklaring voor het opmerkelijke verschil wat betreft het aantal Corona besmettingen (waarbij het veel eerder ingrijpen, dwz voordat de ziekenhuizen volstromen de belangrijkste factor is).
669f7cb088d054c084aa3f787d9fe734.jpg
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Verdrietig
Waarderingen: Do-Rithm
Laatst een weekje naar Beieren geweest. Meestentijds ca 145 km/u gereden met af en toe even een sprintje naar 200 + op een leeg stukje.
Viel me op dat men zich een stuk gedisciplineerder en socialer gedraagt. Off topic: Vormt mede een verklaring voor het opmerkelijke verschil wat betreft het aantal Corona besmettingen (waarbij het veel eerder ingrijpen, dwz voordat de ziekenhuizen volstromen de belangrijkste factor is).
669f7cb088d054c084aa3f787d9fe734.jpg
Duitsers en hun regeltjes..... daar zijn ze idd goed in! en dan vooral het er aan houden!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Zoon groot verschil is onmogelijk.
We gaan later nog wel eens horen waarom het zo laag is.

Voorbeeld turkije daar registreren ze alleen mensen met klachten.

En maar zeggen we hebben een lage besmettingsgraad!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Tuurlijk is dat mogelijk. Testen is hetzelfde, maatregelen ook ongeveer. Alleen grijpt men eerder in wanneer en waar het nodig is en gaat niet wachten tot de ziekenhuizen vollopen. Plus dat men zich beter gedraagt
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Zoon groot verschil is onmogelijk.
We gaan later nog wel eens horen waarom het zo laag is.

Voorbeeld turkije daar registreren ze alleen mensen met klachten.

En maar zeggen we hebben een lage besmettingsgraad!
ik ben nu een paar keer in duitsland geweest maar daar geld de mondkapjes plicht al maaaaaanden... niks geen verslappende maatregelen en dergelijken, op die kap als je ergens bent en anders kom je er niet in
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
laatst in de avond droog weer en het was rustig op de weg (2 baans), kwam er een golf 6 gti voorbij geraced. Kon het ff niet laten en als een malle achteraan... 160 waar je 80 mag.
mag niet maar was wel leuk.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jonielzhsv
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!