Hardst wat je gereden hebt in je polo !

206km/u op een vlakke weg, kon nog oplopen als ik langer de tijd had.

226km/u heuvelafwaarts op de autobahn. o_O

Beide weliswaar op mijn eigen snelheidsmeter, dus de snelheden zijn geen geijkte snelheden.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Dat het koppel vroeg beschikbaar is bedoel ik....dus met lage toeren al.
hierdoor schakel ik bij snel wegtrekken in zn1 vaak iets eerder mocht je voelen dat de wielen willen gaan spinnen

En vooral niet doortrekken tot (bijna) de RPM limiet.
0-100 tijd met de DSG zelf laten schakelen is een toch wel wat langzamer dan ik zelf al bij de ±5.500 toeren schakel.

Zo kom ik wel in de juiste powerband in plaats van nét niet.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Nou, met mijn tuning en het feit dat de DSG7 DQ200 niet heel goed bekend staat, kan ik me voorstellen dat de bak niet blij wordt als ik te vaak het toegenomen koppel erop zet.
die bakken zitten in meerdere auto's niet alleen in de polo. de passat 1.8 met DQ200 heeft bijvoorbeeld standaard een 160pk en 250nm op die bak...
Dus maak je vooral niet zo druk...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!