Hardst wat je gereden hebt in je polo !

254 km/h op de teller, Polo GTI AW chip van JD midden demper weg, OPF leeggehaald en een sport uitlaat van Italiaanse makelij Inoxcar, K en N inlegfilter. Zat denk ik nog wel iets meer in maar had geen ruimte genoeg, zodra ik weer ga zal ik het vastleggen met Go Pro.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Boschperformance en Sal
268 op de teller gehaald van 6c gti stage 1 met milltek en turbo muffler delete, snelheidsbegrenzing verwijderd uiteraard.
Dit was nog in de 6e versnelling van 7 dacht ik maar durf dit even niet meer zeker te zeggen (opletten voor me was toch belangrijker als zien welke versnelling)

Maar er zat nog meer in voor mijn gevoel, ben benieuwd na dit weekend met de stage 2 tuning, decat, intercooler en ram air intake erbij
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!