Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Ff serieus. Hoop niet dat je dat in nl hebt gereden of althans dan heb je wel GROTE ballen mbt tot een boete riskeren.

Maar ff dragy gegoogled. Ja, dat is het me ook niet waard.

Voor wie het weet. Wat is de MAX gpssnelheid op de navigatie in frankrijk met correctie voor je een boete krijgt? Kan dat nergens vinden.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ff serieus. Hoop niet dat je dat in nl hebt gereden of althans dan heb je wel GROTE ballen mbt tot een boete riskeren.

Maar ff dragy gegoogled. Ja, dat is het me ook niet waard.

Voor wie het weet. Wat is de MAX gpssnelheid op de navigatie in frankrijk met correctie voor je een boete krijgt? Kan dat nergens vinden.
nee hoor, woon heel dicht bij de Duitse grens, dit was de max én bergaf Stick Out Tongue
 
Ff serieus. Hoop niet dat je dat in nl hebt gereden of althans dan heb je wel GROTE ballen mbt tot een boete riskeren.

Maar ff dragy gegoogled. Ja, dat is het me ook niet waard.

Voor wie het weet. Wat is de MAX gpssnelheid op de navigatie in frankrijk met correctie voor je een boete krijgt? Kan dat nergens vinden.
alsof je in Nederland nergens meer hard kan rijden.... wekelijks wel een keer dik de 200 over

Uhmm ik reed toen 160 op de cruise in frankrijk op de tol weg richting Montpelier, kwam er een witte Kangoo achter me rijden ik dacht wat is dit nou weer.
Zat de politie in, wist niet eens dat die dingen zo hard konden haha, maar die deed alleen een handje van even wat zachter vriend. ligt er maar net aan dus, ze hadden me net zo goed kunnen bekeuren
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: capszz
Vannacht voor ‘t eerst in de wagen 150 km/u gereden (gemeten via Flitsmeister app. Op de teller stond 160 maarja da klopt nie). Was wel fijn rijden, alleen niet zo voor ‘t verbruik Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!