Mymac's eerste leasebak: 2022 Polo R-Line Ascot Grey
Mymac's eerste leasebak: 2022 Polo R-Line Ascot Grey

Showroom Mymac's eerste leasebak: 2022 Polo R-Line Ascot Grey

Merk
Volkswagen
Model
Polo AW
Uitvoering
R-Line
Kleur
Ascot Grey
Bouwjaar
2022
Het Smokey Grey bij mijn Polo klopt dus, alleen heb ik het verkeerd opgeschreven.
Even uitzoeken hoe ik dit in de "Showroom" kan veranderen.

14.25 uur, is nu in Showroom aangepast.
Netjes! Ik moet zeggen dat die kleur ook fraai is door de veranderingen bij een andere lichtinval. Ascot is natuurlijk gewoon een unilak, maar ik vond de warme tint zo mooi er aan. En het lijkt ook een beetje op de krijt kleur van Porsche. Dichter in de buurt kom ik voorlopig toch niet van een 911Stick Out Tongue
 
  • Haha
Waarderingen: XConvict en Sal
Ik had Ascot Grey willen hebben, maar mijn vrouw vond de Smokey Grey mooier (had ze op een Golf gezien) zodoende ook mijn "domme" fout in het bericht en in de "Showroom" en is het dus toch de Smokey Grey geworden.
Sorry voor mijn verkeerde opmerking.
Vrouwen vormen altijd wel een doorslaggevende factor hè… Zo zou ik graag nog eens een Phoenix Yellow Z4 willen, maar die kleur komt er niet in hier:sob: Gelukkig zijn er nog meer mooie kleuren. Ascot Grey vindt ze dan weer wél fraai gelukkig. En ik zal waarschijnlijk nog een hoop foto's gaan maken van deze, dus dan kan je tenminste nog op die manier van de kleur genietenStick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!