HakanC :: 2011 Volkswagen 6R 1.2 TDI Bluemotion

Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

Nee.. maar z.g.n.

Er waren ook closeup foto's erbij. Scheelt me toch weer bijna 50 euro. Ik maak 8000 km per maand dus die kleiine steenputjes komen er toch z.s.m weer op Stick Out Tongue
 
Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

Thanks!

Ja klopt.. ook met zwarte achterlichten... deze had ik voor 155 euro.

Je moet constant kijken op ebay.. iets wat voordelig is, is binnen paar minuten weg. Je moet ook beetje geluk hebben.

Nu blijft Ventura chip als grootste kostenpost... Ga de auto sowieso eerst inrijden dus die kan wel even wachten.. Midden mei ofzo wil ik de chip halen.
 
Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

Ik dacht... ik ga's kijken of die al binnen is (was bij leer inbouw)..

En ja hoor.. hij stond achter slot en grendel... Alles is al gedaan. Ze hebben nu de hoofdsteunen naar een bedrijf gestuurd om de schermen in te laten bouwen.

Met beetje geluk rij ik er over 10 dagen erin ;)

Enige punt was: Had de velgen veranderd naar 17" MAK Iguan.. Deze wijziging zijn ze vergeten en de MAK Audace 16" erop gezet (Vorige offerte)

Ik had het nog kunnen laten wijzigen maar ik vond ze best mooi eigenlijk! En ook wat comfort betreft (vakantie met kids) leek me beter om het op 16" te houden. Kunnen ze rustig slapen Stick Out Tongue

En ik moet zeggen... Hij (of zij Stick Out Tongue) is mooier dan ik dacht :lol:
 
Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

@HakanC
Vind je de H7 Koplampen veel beter dan de H4 Koplampen?
en heb je Xenon laten plaatsen?

heb je ook een andere navigatie systeem erin laten zetten of gewoon de RNS310? soms vind ik het wel jammer dat de RNS310 geen DVD playback heeft...vind het soms wel chill als ik even wat kan kijken
 
Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

@KYC

Ik heb de auto nog niet... Maar gezien de ervaringen hier is H7 veel beter. Er komt inderdaad aftermarket Xenon lampen erin. Maar alleen al voor de looks van dubbelle koplamp zou ik het al doen.

Er komt een Zenec NC-2010 Navigatie DVD speler in met schermen in de hoofdsteunen... Zie opstart post ;)
 
Re: Hakan's, CandyWhite Polo 6R BM

Nou,, hierbij de foto's dan ;)

170420113321.jpg

17042011332s.jpg

170420113331.jpg

170420113341.jpg

170420113351.jpg

170420113371.jpg

170420113381.jpg

17042011339.jpg

17042011340.jpg

17042011341.jpg

17042011342o.jpg

17042011343.jpg


Nog te doen:
-Zwarte dak
-Ventura-chip
-Xenon (had al een setje maar deze geeft storing. nieuwe besteld)
-Ovaal uitlaat sierstuk
-Licht-sensor
-Dashboard vervangen door zachte type
-Zonne gordijnen (sonnyboy?) op de achterruiten

Tot nu toe zeer positief.
 
Re: Hakan's, CandyWhite BM - FOTO'S P6!

Ziet er top uit ! ook de bekleding met de geïntegreerde schermpjes zien er prachtig uit, vraag me wel af waarom je van die chromen stripjes op je grill hebt geplakt i.p.v een highline grill er in te plaatsen?

oja... En zo'n Ventura tuning is echt een aanrader !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!