Volkswagen
Polo
1.6 TDI
Van deze wel het zijn COB leds.
Onder in mistlampen wat ook bochtverlichting is zitten ook leds maar dat zijn smd leds en die zijn ook fel als je erin kijkt maar geven voor geen meter licht
Tijdens het draaien van het stuur heb ik regelmatig een instabiele 12V lijn en mijn LED bochten/mistlampen gaan dan knipperen (fel/zwak en dat wisselt snel af). Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat de pomp voor de stuurbekrachtiging veel stroom vraagt.
Heb je dit ook in de OEM-xenon auto?
Welke 6000K halogeen heb je er in zitten?mijn ervaring is dat de cob leds, vanwege het grote oppervlak dat licht geeft, een lichtstraal uitstraalt welke meer diffuus is. Ik had ze ook in de bochtenverlichting zitten maar heb ze eruit gehaald (heb ze nog voor de liefhebbers)
Ze zijn wel mooi perfect wit. Ik heb nu 6000K halogeen erin zitten, is ook mooi wit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.