H7 halogeen eruit en Led erin (bochtverlichting)

Cob leds zijn zeker meer diffuus ik heb het meer gedaan omdat ik het lelijk vond als bochtverlichting aan was met de orginele halogeen.

Ik heb nog niet gemerkt dat de verlichting nu knippert.
Maar bij mij zit de bochtverlichting dus naast de xenon.
Ik heb ook mistlampen met bochtverlichting maar die kan ik niet meer aansturen met VCDS.

Dus als ik mijn mistlampen nu aan zet met lichtschakelaar dan gaan onder in de bumper de leds in de bochtverlichting aan.
Er zit in de mistlampunit twee lampen in maar de buitenste die branden nooit.
Dit zat er al in toen ik de auto kocht dus weet nog niet hoe die aangesloten zijn.

ik heb fabriek af originele xenon. Bij mij zitten in de buitenste geen fittingen.
Die buitenste zijn de drl lampjes als ik het goed heb

Ik
Tijdens het draaien van het stuur heb ik regelmatig een instabiele 12V lijn en mijn LED bochten/mistlampen gaan dan knipperen (fel/zwak en dat wisselt snel af). Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat de pomp voor de stuurbekrachtiging veel stroom vraagt.

Heb je dit ook in de OEM-xenon auto?
Ik heb zelf dit weekend OEM xenon koplampen ingebouwd en als ik mijn stuur helemaal draaide begon hij ook te knipperen, uiteindelijk toch maar in laten lezen door een vriend en die zei dat het door de bermverlichting in de bumper kwam die met de stuurbekrachtiging te veel stroom trokken

Volkswagen  Polo 6r r-line  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!