Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke 6000K halogeen heb je er in zitten?
en heb je er een foto van? Met lampen aan.
Cob leds zijn zeker meer diffuus ik heb het meer gedaan omdat ik het lelijk vond als bochtverlichting aan was met de orginele halogeen.
Ik heb nog niet gemerkt dat de verlichting nu knippert.
Maar bij mij zit de bochtverlichting dus naast de xenon.
Ik heb ook mistlampen met bochtverlichting maar die kan ik niet meer aansturen met VCDS.
Dus als ik mijn mistlampen nu aan zet met lichtschakelaar dan gaan onder in de bumper de leds in de bochtverlichting aan.
Er zit in de mistlampunit twee lampen in maar de buitenste die branden nooit.
Dit zat er al in toen ik de auto kocht dus weet nog niet hoe die aangesloten zijn.
Ik heb zelf dit weekend OEM xenon koplampen ingebouwd en als ik mijn stuur helemaal draaide begon hij ook te knipperen, uiteindelijk toch maar in laten lezen door een vriend en die zei dat het door de bermverlichting in de bumper kwam die met de stuurbekrachtiging te veel stroom trokkenTijdens het draaien van het stuur heb ik regelmatig een instabiele 12V lijn en mijn LED bochten/mistlampen gaan dan knipperen (fel/zwak en dat wisselt snel af). Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat de pomp voor de stuurbekrachtiging veel stroom vraagt.
Heb je dit ook in de OEM-xenon auto?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.