H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl

Re: Xenon inbouwset bluemotion INBOUWHULP GEZOCHT *pag2*

ik heb ook geen koplampsproeiers hoor...
'k neem de gok maar, ik zorg in ieder geval dat ze goed afgesteld staan.

Als je er voor zorgt dat je niemand verblind (opvalt), loop je al minder risico....
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Xenon inbouwset bluemotion INBOUWHULP GEZOCHT *pag2*

Na het gevecht met de xenon vandaag ( Johan, superbedankt nog voor je hulp!), heb ik het er vanavond helaas alweer uit moeten halen..

De weerstanden van de CAN-bus kabels zijn zo warm geworden dat er bij een weerstand een draad is doorgebrand en mantels van andere kabels zijn gaan smeulen..

Nu maar even zoeken naar een oplossing..
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Xenon inbouwset bluemotion INBOUWHULP GEZOCHT *pag2*

Barry zei:
Na het gevecht met de xenon vandaag ( Johan, superbedankt nog voor je hulp!), heb ik het er vanavond helaas alweer uit moeten halen..

De weerstanden van de CAN-bus kabels zijn zo warm geworden dat er bij een weerstand een draad is doorgebrand en mantels van andere kabels zijn gaan smeulen..

Nu maar even zoeken naar een oplossing..


kan je eens een foto plaatsen van die canbus kabels, en hier neer zetten, dat probleem heb ik namelijk ook eens gehad.
 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

FlashredBM zei:
Zijn een paar Chinese-k*t-lampen het nu echt waard om een Polo van 20.000 Euro te laten af fikken? En de verzekering keert niks uit als ze onderzoek doen (en dat doen ze bij deze bedragen).

Apart dat je oordeelt dat het meteen om chinese lampen moet gaan. Wat in dit geval namelijk niet zo is!
 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

ik heb ook chinees aftermarket xenon al 3e jaar al weer toen in essen gekocht bij de beurs ben er zeer tevreden mee!

denk dat je net een set had die een productie fout had
 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

Even iets rechtzetten:

Allereerst was de levering van de set snel en volledig: +1
De status van de levering was van kwaliteit, net als de inhoud: +1
Ook was xenonlamp.nl zelfs na sluitingstijd bereikbaar voor onze vragen tijdens de installatie: +10 !

Ik weet niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien zoals eerder aangegeven een typisch geval van pech....
Wel ben ik nu huiverig geworden met eventueel een andere set plaatsen. Want als het eenmaal werkt en met de tijd toch een weerstand sneuvelt, kom je er helaas pas achter als de koplamp units vol staan met rook :|
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

Is inderdaad ook een idee Johan. Ik ben nu bezig met een mailtje richting de leverancier. Even kijken.
Ik denk niet dat er veel animo is voor de H4 unit...en om ook nog even H7 units aan te schaffen, wordt zo rond de feestdagen wel wat te gek ;)

Lichtopbrengst was beter! Al denk ik toch inderdaad dat 6000k nog meer licht geeft :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

dat is wel zuur om te lezen! :eek:
je klonk ook nog wel erg enthousiast aan de telefoon, dus ik vind 't echt jammer voor je :(
wat je wel kan doen is de error canceller eruit laten (werken de lampen ook) ;)

en verder succes met je probleem!
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

Hoi Jan! Bedankt dat je de moeite nam om even te bellen, geweldig!
Ja het is inderdaad zuur, maar ik ben alsnog blij dat ik er zo ben achter gekomen Anders had het misschien erger af kunnen lopen..

Ik denk dat ik het gewoon zo maar laat...ben er even van teruggekomen zeg maar :|
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*

Haha snap ik ;)
zou mijzelf ook de (^*^&*%#*RR*% schrikken als 't mij was overkomen ;)
maargoed, de plannen voor nu dus van de baan, jammer :(
xenon blijft toch echt wel super fijn licht, maar eerst maar eens van de schrik bekomen en 't even laten rusten.
en dan is 't aan jou te bepalen wat je gaat doen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!