H4 koplampen ugraden naar Bi Xenon Koplampen

Jep klopt thanks for Michel 

Alles werkt behalve dat me ledjes niet dimmen als je dimlichten aan gaan, en hoogte regeling. Dit kan je oplossen door de draaiwieltje binnen eruit te halen en een blinde plaatje te monteren.

Dus al met al super tevreden zo!

Bekijk bijlage 5213

Maar de ledjes zijn voor de DRL toch? Is wel beetje zonde dat ze niet branden, vind je niet? Stick Out Tongue
 
Haha was het maar zo ;) hier is het redelijk vergelijkbaar ondanks een landklimaat en een zeeklimaat in nederland
Volgens mijn weerstation leven we op het moment in 85% relatieve luchtvochtigheid 15 km ten zuiden van Luzern. In Nederland zal het ook zo iets zijn op een normale dag (tussen de 70 en 90).

Ik heb ze denk ik een weekje of 7 op de auto zitten. Waarvan ik 3 weken in Nederland ben geweest en alleen maar regen gehad heb. En in Zwitserland eigenlijk ook best veel regen.

Maar als je lampen lek zijn dan zie je meteen nadat je de auto parkeert uit een regenbui wel condens in meer of mindere mate, zeker met die LED lampen aan de zijkant.
Ik geloof dat graafie er wel erg veel problemen mee gehad heeft, zie bijvoorbeeld hier: http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/6725-dectane-koplampen-4.html
 
Was maar een geintje hoor ;).

Mooi om te horen dat het voor jou wel een goed product is!
Ik word nu enorm geprikkeld om deze koplampen ook maar is te bestellen Big Grin.

Welke zijn dit dan? Zal wel een link voorbij komen, maar zijn deze alleen in Duitsland beschikbaar?
 
Die eerste serie van Dectane was echt een drama, je kon ze niet op de goede hoogte afstellen, er kwam water in de koplamp te staan en de leds vielen na een aantal weken uit. Dit laatste heb ik zelf niet ondervonden maar volgens mij had onder andere djaggo hier last van. De eerste serie is ook maar een aantal weken op de markt geweest, ik denk door alle problemen. Wat ik heb gelezen moet de tweede serie wel beter zijn met inderdaad de mogelijkheid om ze goed af te stellen.
Maar ik heb mijn lesje wel geleerd en daarom niet meer gekozen voor de tweede serie. Ik heb nu oem xenon koplampen en dat bevalt me uitstekend, ondanks dat niet alles werkt zoals grootlicht seinen met alleen drl verlichting aan en automatische hoogteregeling met het wieltje.
 
Oeh, de 2 generatie leverbaar. Nu heb ik hier dus intreresse in (icm pilot xenon), alleen ik heb op stand 0, dagrijverlichting, als ik de auto start met xenon dan vallen ze uit door de spanningsdip. Weet iemand toevallig welke draad ik uit de stekker van de schakelaar moet halen voor dit euvel?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!