GTI tacho

Nou, ik ben zeer benieuwd hoe dat er uit ziet. ;)
Je zegt in je garage dat je onder andere de pianolak omlijstingen in je interieur hebt. Is dit zoals bij de R-line uitvoering, dus omlijsting van de roosters, middencosole en lichtschakelaar? Dit heb je besteld bij??????
En wat zijn zo de kosten hiervan?
Je maakt er echt wat moois van zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De omlijstingen zijn alles behalve van de lichtschakelaar. Die zit namelijk vastgesmolten in het dashboard.. :(
Dus er zit misschien nog eens een (zacht) GTI dashboard aan te komen.
De kosten hiervoor lagen meen ik rond de 140-160 euro en ik heb dit gewoon bij de dealer besteld.


Edit: foto's aan garage toegevoegd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik heb begrepen is dat er hardwarematig iets moet gebeuren. Heb alleen geen idee wat, en heb daar helaas ook niets over kunnen vinden. Lijkt me wel gaaf om "needle sweep" te hebben, maar om alleen daar nu € 400,- voor uit te geven gaat me toch echt iets te ver... :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dealers verdiepen zich meestal niet in zulk soort dingen, hebben ze simpelweg te veel verschillende modellen voor lopen;)

En wat needle sweep betreft, een Duitser kan het coderen (ik gok middels vdo pro), maar het kan ook door het omlussen van een of meerdere kabels. Hoe of wat verder heb ik geen idee van;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!