GTI kentekenplaathouder

Ja daar heb je een punt. We hebben er vaak naar gekeken, maar het komt er eigenlijk op neer dat het een te dure plaat word. Voor verzenden moet je namelijk denken aan pakketpost vanwege de afmetingen. Daarbij komt voor ons dan ook nog eens dat als we ze willen bedrukken we ook aan een verplichte afname van zoveel stuks zitten ;). Kortom we kijken er vaak naar maar nog geen concrete plannen om ze te gaan verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn van Oijen
@Maik Ik heb misschien wel een idee. (Ik weet niet of het een goed idee is, daarover mogen jullie beslissen)
Op www.plaathouder.com staat dat ze afbeeldingen op de plaathouder kunnen printen als deze doorgestuurd worden naar hun emailadres. (info at plaathouder.com)
Als nu eens een admin het logo van de site met de juiste afmetingen maakt en ergens post, dan kan iedereen die er een wil dit logo individueel doorsturen naar plaathouder.com en zo een laten maken. Dan heeft iedereen die er een wil toch hetzelfde, en blijven de kosten beperkt.
MyPolo verdient er dan wel niks aan, maar dan moeten de gebruikers van het logo maar beloven om Premium Member te kopen :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
@Maik Ik heb misschien wel een idee. (Ik weet niet of het een goed idee is, daarover mogen jullie beslissen)
Op www.plaathouder.com staat dat ze afbeeldingen op de plaathouder kunnen printen als deze doorgestuurd worden naar hun emailadres. (info at plaathouder.com)
Als nu eens een admin het logo van de site met de juiste afmetingen maakt en ergens post, dan kan iedereen die er een wil dit logo individueel doorsturen naar plaathouder.com en zo een laten maken. Dan heeft iedereen die er een wil toch hetzelfde, en blijven de kosten beperkt.
MyPolo verdient er dan wel niks aan, maar dan moeten de gebruikers van het logo maar beloven om Premium Member te kopen :)

Bedankt voor de tip! Ik zal hier eens naar kijken. In principe hoeven we er niets aan te verdienen ;) Het gaat er om dat we het forum draaiende kunnen houden Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!