GTI 6r bezitters

ruud zei:
Ik zit nog steeds te twijfelen :?

...is het echt vervelend?

Ben heel benieuwd naar de chip, iemand al ervaringen met zijn Gti 6r? Chippen wordt btw meteen gedaan.

Ik heb geen idee of het echt vervelend is, maar heb een hekel aan onnodige geluiden in de auto. Maar wat ik links en rechts hoor en lees is het behoorlijk irritant.
Ik ben nog steeds op zoek naar de dealer die weet hoe het moet, hopelijk is die van mij er inmiddels achter..

Chip zat ik ook aan te twijfelen, maar had het geld er niet voor over, bovendien was het niet zeker of de leasmy akkoord ging.

Ben erg benieuwd naar de chip! Succes
 
@ Ruud:

Ik lees ook de forum berichten op de Duitse Motor-Talk over de Polo GTI.
Hier zijn ze overwegend enthousiast over de sound actuator op de GTI.

Het geeft toch een wat sportiever brommend geluid (wat niet misstaat bij een GTI) en wat ik ook heb gelezen is dat het geluid zelfs mooier zou zijn dan het geluid van de Golf GTI, maar of dat ook daadwerkelijk waar is kan ik niet beoordelen.

Bij de aflevering van mijn GTI laat ik de sound actuator gewoon zitten. Mocht ik na enige tijd toch hinder ondervinden, dan laat ik hem alsnog verwijderen of uitschakelen door de dealer.
 
Thanks iedereen!

Laat het jullie zeker wel weten wat mijn bevindingen zijn.

Ik heb nu een Volkswagen golf variant highline 6 1.2 dsg 105pk als voorloop auto. En ik ben toch behoorlijk onder de indruk. Goeie prestaties! ...echt goed

Zijn hier op het forum ook gti 6r bezitters met chip en is er ook iemand uit Houten met een witte gti6r?

Tjee wat een vragen hahaha ;)
 
@ ruud:

Laat je de sound actuator in eerste instantie zitten dan?

Zo ja, dan ben ik wel benieuwd wat jouw bevindingen zijn aangezien ik de auto ook al over enkele weken zal krijgen! Ben wel benieuwd naar eventuele foto's van je mooie auto straks!
 
Je kan de soundaktuator er zelf uithalen
hij zit namelijk nergens aan verbonden

is een kwestie van de regeleenheid loshalen en hij is muis stil
de unit zit aan je bestuurderskant onder je schutbord net achter je veerpoot

succes gr andy
 
Heb mijn GTI nu 2 dagen in mijn bezit en dus ook 2 dagen met de actuator rond gereden. En ik heb er eerlijk gezegd geen last van. Dus zoals het er nu uitziet blijft ie zitten.
 
jayray zei:
Gefeliciteerd orthus! Nu de pics nog!

Thx. :) Zal komende dagen wat toonbare foto's maken. Hij bevalt tot nu toe prima. Mooi stukje techniek. Bruikbaar voor het dagelijkse verkeer maar ook geschikt voor een potje "matten" bij verkeerslichten. Ik zit alleen nog ooit te zoeken het koppelingspedaal. ;)
 
Hahahaha, voor sommige luidt ook het devies als ze voor het eerst automaat rijden, plak je linker been vast aan de zijkant. Ik ken er nl een hoop die ineens met links gaan remmen.....

Moet je maar eens proberen, met links remmen LET OP: ALLEEN ALS ER NIEMAND ACHTER JE RIJDT!!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!