GTI 6r bezitters

Persoonlijk vind ik de rode Polo GTI wat mooier dan Reflex Silver. Maar goed dan praat je weer over persoonlijke voorkeur... Maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders was het wel héél erg saai op de Nederlandse wegen...
Ik heb dus ook een rode Polo GTI besteld, exact een maand geleden. Nu nog 3 maand wachten........

Ik heb hem besteld zoals hieronder:
leadpologtigenevalive-1.jpg


Overigens is deze uitvoering ook wel geslaagd met de Boavista velgen en zwarte "racing stripes"
poloworthersee09-1.jpg
 
Er komt ook een panoramadak in (Advance pakket).
Of bedoelde je dat niet?

En dus ook de Detroit velgen zoals op de eerste foto.

Het lange wachten is begonnen (ben al maand onderweg en heb nog 3 maand te gaan).... :?
 
6 april besteld en vandaag is ie binnen gekomen. Volgende week woensdag mag ik hem ophalen en in zijn "s" zetten. :)

[resize=600:1iw1fr2v]http://i52.tinypic.com/2ufezp5.jpg[/resize:1iw1fr2v]

[resize=600:1iw1fr2v]http://i56.tinypic.com/91ijix.jpg[/resize:1iw1fr2v]
 
@ Snowdude:

Oké, want dat wist ik nog niet.
Dan zou dat dus best kunnen betekenen dat ik eventueel nóg langer moet wachten, want de dealer liet mij de algemene verwachte levertijd zien van de GTI (via PON intranet) en dus niet gebaseerd op de diverse opties. :?
 
Passie1979 zei:
@ Snowdude:

Oké, want dat wist ik nog niet.
Dan zou dat dus best kunnen betekenen dat ik eventueel nóg langer moet wachten, want de dealer liet mij de algemene verwachte levertijd zien van de GTI (via PON intranet) en dus niet gebaseerd op de diverse opties. :?

Ik moest bijna 4 maanden wachten, dat is gelukkig ingekort met 4 weken en hopelijk rij mijn GTI in week 31 de garage uit bij de dealer. Productieweek was eerst 33 en nu 29.
Dus wie weet zal je hem ook eerder krijgen dan is toegezegd.
Vond die lange levertijden ook belachelijk hoor.
 
Ik heb eind vorig jaar ook een offerte laten maken bij een andere dealer. Toen kreeg ik ook te horen dat de levertijd minimaal 5 maanden zou bedragen. Bij deze dealer was het in april in nog maar 8 weken levertijd. De verkoper repte met geen woord over een mogelijke vertraging door; panoramadak of xenon (wat ik beide niet heb). Ik vroeg de verkoper dus ook waarom de levertijd nu zoveel korter is. Hij zei me dat o.a. een oorzaak was dat hun (Udenhout is een onderdeel van de Pon groep) auto's altijd prioriteit hebben. Persoonlijk denk ik dat deze beredenering wel iets kort door de spreekwoordelijke bocht zal zijn. Hoe dan ook, ik ben blij dat ik niet zo lang hoef te wachten als sommige mede forumleden alhier. Gelukkig begint er nu voor de meeste ook een beetje vaart in te komen. Zeker voor Snowdude, want die is volgens mij echt toe aan zijn GTI. ;)
 
Wie had er allemaal de soundaktuator uit laten zetten? En welke dealer was dat? Van polobodegraven weet ik het, had hem al een pm gestuurd welke dealer hij zit. De verkoper van mijn dealer wist nl van niks. En wilde hem toch graag voor levering al uit laten zetten.

Als het goed is moet ik hem over een kleine 2 weken hebben! Toch gelukt een uit voorraad te regelen en maar kleine consessie hoeven doen (geen licht en zicht pakket, vooral balen van die regensensor niks aan te doen). :mrgreen:
 
@jayray Ik zit er ook over na te denken om gelijk dat ding eraf te laten halen / uit te laten zetten. Ben benieuwd of ze bij mijn dealer hier wel vanaf weten.

@Orthrus Ik krijg hem ook eerder. Was eerst uiterlijk half september, krijg hem nu half juli. Verkopers praatje lijkt mij ;) hehe.
 
@jayray Ik wacht nog even met het verwijderen van dat ding. Kijk even of het echt hinderlijk is. Heb het er met de dealer ook nog niet over gehad.

@Alessandro Half juli begint ook in zicht te komen. Pak je gelukkig ook nog een stukje zomer mee. En idd, praatjes genoeg die verkopers. Ze werken ook bijna allemaal met een kladblok, rekenmachine en een balpen. Als je dan uiteindelijk aan het eind van de onderhandelingen bent aanbeland, dan moeten ze meestal nog even langs het kantoortje van hun leidinggevende om te vragen of ze echt zoveel korting mogen geven. Ja, ja, natuurlijk ;) Denk dat ze allemaal dezelfde cursus hebben gehad.
 
Zojuist bericht gehad van de dealer...

Blijkt dat mijn GTI deze week in productie is geweest en al over enkele weken bij de dealer zal staan! Big Grin

Dat is heel wat anders dan de in eerste instantie geplande afleverdatum in week 38 (september)!
Ik ben in ieder geval aangenaam verrasd... Big Grin

geneva_polo_gti_7-1.jpg
 
Proficiat, het is altijd aangenamer om te horen dat ie een aantal weken eerder is dan dat je te horen krijgt dat ie later wordt geleverd. Kun je nog mooi een paar maanden van het panoramadak profiteren. :)
 
Vanmiddag telefoontje ontvangen van de Pon Dealer :)

Volgende week woensdag(06-07) word de auto afgeleverd ....eindelijk na meer dan 7 maanden wachten !!!!

De auto staat nu in Leusden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!